728 x 90

Дебют за сериозно обновения Peugeot 3008

Дебют за сериозно обновения Peugeot 3008

Peugeot показа изцяло новото поколение на кросоувъра си 3008. По думите на производителя, неговият нов вдъхновяващ дизайн бележи началото на следващата ера в модерния стил с още повече елегантност, обновена предна част, нови Full LED задни светлини, нови цветове на каросерията и нова опция Black Pack. Новият 3008 перфектно въплъщава силата на избора – концепция,

Peugeot показа изцяло новото поколение на кросоувъра си 3008. По думите на производителя, неговият нов вдъхновяващ дизайн бележи началото на следващата ера в модерния стил с още повече елегантност, обновена предна част, нови Full LED задни светлини, нови цветове на каросерията и нова опция Black Pack.

Новият 3008 перфектно въплъщава силата на избора – концепция, която е много важна за марката, и се предлага с plug-in хибриден двигател, задвижване на две и четири колела, бензинови или дизелови двигатели, съчетаващи икономичност и удоволствие от шофирането.

Без да прави компромис с интелигентните технологии, новият 3008 е оборудван с най-новото поколение системи в помощ на водача, както и с нов i-Cockpit с нов висококачествен инструментален панел на нивото на очите и нов 10-инчов сензорен екран с висока разделителна способност.

За да допълни интензивните преживявания, той се предлага с новата търговска структура на гамата, въведена наскоро при 308. Тя се състои от 3 нива на оборудване с допълнителен набор компоненти за всяко от тях, известен като „Pack“.

Новият 3008 ще бъде наличен в следните цветове:

– Celsebes Blue (нов цвят)
– Vertigo Blue (нов цвят)
– Pearl White
– Artense Grey
– Platinum Grey
– Perla Nera Black
– Ultimate Red

Двигатели:

Peugeot 3008 се предлага с 2 plug-in хибридни двигателя:
– HYBRID4 300 e-EAT8 /300 к.с. задвижване на 4-те колела/ с CO2 емисии от 29 г/км и автономия до 59 км в 100% електрически режим (съгласно протокола WLTP),
– HYBRID 225 e-EAT8 /225 к.с. задвижване на 2 колела/ с CO2 емисии от 30 г/км и автономия до 56 км в 100% електрически режим (съгласно протокола WLTP).

Забележително ефективна и мощна, версията HYBRID4 300 e-EAT8 е създадена чрез комбиниране на двигател PureTech с мощност 200 к.с. (или 147 kW) и два електрически двигателя: един отпред, свързан със скоростната кутия e-EAT8, който достига 110 к.с. (или 81 kW), и втори, разположен на задния мост, с мощност 112 к.с. (или 83 kW).

Режимът 4WD, наличен и в електрически режим, осигурява подобрена тяга на пътя или на труден терен. Резултатът е безупречно сцепление: независимо дали върху мокър, кален, заснежен или криволичещ път, мощността се разпределя електронно и равномерно между 4-те колела на автомобила.

Версията HYBRID със задвижване на две колела и мощност 225 к.с. (или 165 kW) комбинира двигател PureTech с мощност 180 к.с. (или 132 kW) с електрически двигател с мощност 110 к.с. (или 80 kW), свързан със скоростната кутия e-EAT8.

Базирани на ефективната модулна платформа (EMP2), и двете версии се възползват от многораменно задно окачване, създавайки перфектен баланс между комфорт и удоволствие от шофирането. Всичко това се постига без да се засяга пространството в автомобила и при запазен обем на багажника над пода.

Литиево-йонната батерия е с капацитет 13,2 kWh и са налични два вида бордови зарядни устройства, отговарящи на всички нужди на клиента и решения за зареждане: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.

Прогнозните времена за зареждане са както следва:
От Wall Box с мощност 7,4 kW: достига пълно зареждане за 1 час и 45 минути с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 7,4 kW,
От усилен контакт (16 A): пълно зареждане в рамките на 4 часа с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW,
От стандартен контакт (8 A): пълно зареждане в рамките на 7 часа с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW.

Новият 3008 се предлага със следните двигатели с вътрешно горене, чиито CO2 емисии започват от 129 г/км. Постигнато е съответствие със стандарта Euro 6 и одобрение съгласно протокола WLTP (Световна хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства).

Бензинови:
– 3-цилиндрови двигатели с работен обем 1,2 л:
PureTech 130 S&S BVM6,
PureTech 130 S&S EAT8.
– 1,6-литров 4-цилиндров двигател:
PureTech 180 EAT8.

Дизелови:
-4-цилиндрови двигатели с работен обем 1,5 л:
BlueHDi 130 S&S EAT8,
BlueHDi 130 S&S EAT8.

Новият 3008 ще бъде пуснат на пазара в Европа в края на 2020 г. Произвежда се във Франция в Сошо.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт