508 Peugeot Sport Engineered е абсолютна технологична демонстрация и въплъщение на експертния опит на инженерите в Peugeot Sport.
Най-мощният сериен автомобил в историята на Peugeot вече е в продажба в някои европейски страни. Цени за България на 508 Peugeot Sport Engineered все още няма, но в Германия спортният модел може да се поръча срещу поне 66 640 евро.
Тази цена се отнася за версията седан, докато комби модификацията е малко по-скъпа – 67 940 евро. Бързо сравнение с конкуренцията показва, че срещу по-малко пари можете да си купите BMW M340i xDrive на стартова цена от 63 000 евро.
У нас достъпни за поръчка все още са само двете стандартни версии на 508 – седан и комби. Все още не е ясно дали мощният плъг-ин хибрид ще се появи официално при дилърите на Peugeot в България.
508 Peugeot Sport Engineered е абсолютна технологична демонстрация и въплъщение на експертния опит на инженерите в Peugeot Sport. Силовият агрегат може да достигне 360 к.с. и 520 Нм въртящ момент чрез прецизно съчетаване на топлинната и електрическата енергия.
Системата включва 1.6-литров турбо бензинов агрегат и по един електромотор на всяка ос. Това съчетаване прави възможно постигането на почти мигновени реакции. Такова ниво на динамика е безпрецедентно за марката.
– от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди
– 1000 м от спряло положение за 24,5 секунди
– 80 до 120 км/ч за 3 секунди
– максимална скорост от 250 км/ч (контролирана електронно).
Пет режима на шофиране са достъпни директно през селектора на режими на централната конзола:
– Electric: за 100% електрическо задвижване в пълна тишина, с пробег от 42 км съгласно протокола WLTP, който дава достъп до зелените зони в градските райони и осигурява ускорение с високи обороти чрез незабавната реакция на електрическите двигатели от 0 км/ч до 140 км/ч
– Comfort: Хибриден режим с омекотено окачване за шофиране с „висока степен на комфорт“
– Hybrid: режим, който автоматично избира топлинната или електрическата мощност в зависимост от обстоятелствата с цел оптимизиран разход на гориво
– Sport: максимална мощност от 360 к.с. за върховно удоволствие! Този режим също така влияе на кормилното управление, амортисьорите, настройките на педала на газта и амбиентното осветление. Двигателят с вътрешно горене гарантира, че батерията се зарежда за максимална мощност по всяко време.
– 4WD: максимална тяга при условия на ниско сцепление.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *