728 x 90



  • Volvo иска 50% от продажбите да бъдат онлайн до 2025 г.

    Volvo иска 50% от продажбите да бъдат онлайн до 2025 г.0

    Volvo фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г. На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение

    Прочетете повече
  • Официален дебют за новия VW Golf комби и Golf Alltrack

    Официален дебют за новия VW Golf комби и Golf Alltrack0

    Световна премиера за новия Golf Variant – компактният комби модел вече е още по-просторен, по-динамичен и предлага повече дигитални технологии от когато и да било преди. По-внушителното пространство за пътници и багаж, изключително богатото стандартно оборудване и новите видове задвижване с mild хибридна технология и двигателите с двойно дозиране на добавка AdBlue са наистина авангардни

    Прочетете повече
  • Renault с нова бизнес стратегия

    Renault с нова бизнес стратегия0

    Groupe Renault обявява план за развитие на своята организация около марките си, като ги групира в четири основни бизнес единици: Renault, Dacia, Alpine и „Нова мобилност“. Целта на това разделение е да се даде автономна организация на всяка бизнес единица. Този проект цели да създаде по-опростена и ориентирана към резултатите организация, като същевременно укрепва сплотеността,

    Прочетете повече

Последни публикации

ТОП автори