Здравословните фермерски храни са хит на Балканите
- 403
- февруари 25, 2020
69% от пълнолетното население на страната пие поне по едно кафе на ден. Други 11% консумират между 1 и 4 кафета седмично. Това сочат резултатите от социологическо проучване на агенция „Тренд“ относно навиците за консумация на кафе и кафе културата в България, проведено през октомври по поръчка на АмРест Кофи (представител на световноизвестната верига Starbucks
Прочетете повечеБроени дни остават до старта на най-чаканото събитие за годината от страна на любителите на изисканите ракиени вкусове. В София VII издание на българския ракиен фестивал (29-30 ноември) ще се отличи с присъствието на редки и екзотични напитки, представени както от родни производители, така и от техни колеги от Балканите, Европа, че и по-далечни дестинации.
Прочетете повечеНа чист български език посланикът на Великобритания Ема Хопкинс откри осмия Уиски Фест София 2019. Тя сподели, че за нея е чест да бъде на най-престижното уиски събитие в Централна и Източна Европа и насърчи гостите на тридневния фест да участват в томболата, която ще направи София още по-зелена. „Няма лошо уиски, просто някои уискита
Прочетете повечеПосланиците на САЩ, Ирландия и Великобритания по традиция ще открият осмия Уиски Фест София на 25 октомври в Sofia Event Center. Дипломати, представители на бизнеса и шоу средите ще присъстват на официалното откриване на тазгодишния фестивал, на който ще могат да се видят и опитат легендарни и нови питиета. Най-голямото и престижно уиски събитие в
Прочетете повечеStarbucks празнува Международния ден на кафето с първата по рода си кафе дегустация по едно и също време във всички заведения на кафе веригата. Утре, 1 октомври, от 10.00 ч. феновете на световния бранд може да научат любопитни тайни за начините на приготвяне и вкусовете на освежаващата напитка и да опитат Kenya и Blonde Roast
Прочетете повечеПовече от 40 различни вида бира и радлери с 0.0% алкохол предлага Heineken на повече от 20 пазара в Европа. Водещият пивовар затвърждава интереса си към безалкохолната категория, вследствие на нарастващото търсене сред консуматорите към безалкохолните алтернативи на любимите бири. Според последните проучвания на компанията, над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти. 84%
Прочетете повече