www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Нова бранд идентичност за Toyota в Европа

27.07.2020 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Angel Sergeev | 1649 прочитания
A+ | A-





Toyota представя нова бранд идентичност в Европа с обновено лого и типография. Промяната бележи началото на нова ера в развитието на Toyota, като марката се трансформира от автомобилна компания в компания за мобилност.

Разработена с оглед на извънредно разнообразната потребителска аудитория, насочваща се към марката, за да получи все по-широка гама от продукти и услуги за мобилност, новият дизайнерски език е приложим във всички дигитални и офлайн точки на контакт с аудиторията.

Новата визуална идентичност се ръководи от принципа за графична чистота и е изградена на основата на четири основни принципа – авангардна насоченост, мобилност, по-премиум излъчване и възможност за хармонична интеграция и прилагане във всички бизнес поделения и дъщерни марки и звена на компанията.

Новото лого на Toyota свежда графиката на емблемата до максимално опростен 2D дизайн и вече не включва надписа Toyota, тъй като самата емблема е добре позната в цяла Европа. Дизайнът излъчва послание за изчистеност, прозрачност и модерен дух, като се адаптира перфектно както към дигиталното пространство, така и във физическия свят.

Новото лого ще бъде използвано във всички точки на комуникация, докато досегашното такова ще продължи да се използва за автомобилите. Актуалните фирмени табели на оправомощените търговци и сервизи на марката ще се запазят и ще бъдат преразгледани в рамките на стратегия Toyota 2025 Network Strategy



Тагове: toyota



Още по темата




Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ