Статистиката е базирана на гледанията през последните 30 дни и включва различни ключови думи за търсене за всеки един модел.
През последните години YouTube се превърна във втория по големина сайт за търсене на съдържание след Google. Всеки един ден потребителите на платформата гледат над пет милиарда видеа, а доста голяма част от тях са свързани с автомобилите.
Ново проучване на гледанията в YouTube, съставено от LeaseFetcher и цитирано от Motor1.com, показва кои са най-популярните коли в сайта за видео споделяне. Статистиката е базирана на гледанията през последните 30 дни и включва различни ключови думи за търсене за всеки един модел.
Изненадващо или не, в списъка няма нито един автомобил с марка BMW, Mercedes-Benz и Аudi. Изглежда в наши дни далеч по-популярни са масовите кросоувър автомобили, като впечатление прави присъствието на доста по-скромни като имидж модели като KIA Seltos и Land Rover Defender.
Все пак, листата е доминирана от суперколи. На първо място с над един милиард гледания през последните 30 дни е Lamborghini Aventador, a на второ място с приблизително 50% по-малко гледания е друг автомобил на италианците – Huracan с 497 милиона гледания.
Вижте Топ 10 на най-гледаните коли в YouTube през последните 30 дни:
Автомобил | Гледания в YouTube |
---|---|
Lamborghini Aventador | 1.08 милиарда |
Lamborghini Huracan | 497 милиона |
Land Rover Defender | 422.3 милиона |
Kia Seltos | 411.5 милиона |
Bugatti Chiron | 396.7 милиона |
Land Rover Range Rover | 396.1 милиона |
Chevrolet Camaro | 385.6 милиона |
Jeep Grand Cherokee | 380.2 милиона |
Toyota Land Cruiser | 371 милиона |
Nissan GT-R | 333.8 милиона |
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *