728 x 90

Ето така изглежда един VW Passat 1.9 TDI на 1 млн. километра! (видео)

Както можете да видите от видеото, сръбският Passat е в доста добро цялостно състояние.

TDI моторите на Volkswagen от миналото имат репутацията на вечни. Разбира се, като всеки агрегат, и старият 1.9 TDI има своите болежки, но този екземпляр на Pаssat показва, че с добра грижа всичко е възможно.

Видеото по-долу идва от сръбски YouTube канал и за жалост не предлага субтитри нито на български, нито на английски. Все пак, по-голяма част от информацията може да бъде разбрана дори и от сръбски.

Разбираме, че седанът има вече 1 000 030 километра пробег, откатко е купен чисто нов. Собственикът му не съобщава за сериозни ремонти като изрично казва, че турбо компресорът и дюзите са все още в оригинален вид.

Както можете да видите от видеото, сръбският Passat е в доста добро цялостно състояние. В интериора виждаме типични за серията износвания, които са повече от нормални за кола с такъв пробег.

Собственикът се хвали, че е получил подаръци от Volkswagen като признание за верността му към марката и модела. Следва тест-драйв с водещия на видеото, който пък отбелязва, че колата се движи без каквито и да е забележки.

А иначе колата е произведена през 2003 година. Моторът е 1.9 TDI във версията помпа-дюза с мощност 101 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна ръчка.

Любопитно е да споменем, че каналът Auto Analiza, чието е видеото, в момента разиграва игра с подарък кола. Повече можете да разберете в Instagram профила на канала.

Припомнете си евтиния W8 Passat, който се продава в момента в България на този линк.

9 коментари

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

9 Коментари

  • Дизел Сервиз
    март 21, 2021, 20:55

    Накрая клапаните паднаха в цилиндрите

    Отговор
  • ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
    март 14, 2021, 22:55

    Друг път

    Отговор
  • Dani
    февруари 6, 2021, 13:42

    И аз имам същия, със този двигател в момента е на реални 350000км(210000), на временни ремонти, никакви "чипосвания", и си е перфектен. И за сравнение с мерцедес, БМВ и ауди поддръжката и е много по ниска, като ЦЕНА!

    Отговор
  • Andreev
    февруари 6, 2021, 10:30

    Точно тия кенефи не ми ги хвалете! На 100000 км може да е на 1 милион може да е някой мерцедес. Тия тоалетни на wag дизелови на по 250000км,всичко почва да се троши по двигателя!

    Отговор
  • Nikola
    февруари 6, 2021, 08:06

    Имах такъв, голям боклук. Предницата издържа две зими и се разбиват кокалите, всичко се разваля на тази кола. Накрая клапаните паднаха в цилиндрите от пултовете и пасата замина във вторични суровини, беше на реални 280000 км.

    Отговор
    • Stanli@Nikola
      февруари 6, 2021, 10:26

      Забравил си да сложиш реални в кавички! В БГ всички коли са на "реални" 180000 км. Човека за 17 год. е навъртял 1 млн. км?!?

      Отговор
      • Nasko@Stanli
        февруари 6, 2021, 20:01

        От 10г имам една кола и като нормален човек съм въртял 120000км всеки ден е карана а тоя как ги върти 1милион км незнам

        Отговор
        • Данчо@Nasko
          февруари 8, 2021, 19:11

          Моля,не говорете глупости! Имах ауди (преди 16г.) помпа дюза 115к.с 2001г. регистрация. Лично го докарах от Австрия- автомобил на почти 4годишна възраст и на реални 118хил. Всичко беше наред до към 200 хил. Пълен боклук са след тези км. Ремонти за хиляди левове, независимо че автомобилът го поддържах.Купих си след това Авенсис фейс от 2007 и след това се родих с този автомобил.

          Отговор

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт