Както можете да видите от видеото, сръбският Passat е в доста добро цялостно състояние.
TDI моторите на Volkswagen от миналото имат репутацията на вечни. Разбира се, като всеки агрегат, и старият 1.9 TDI има своите болежки, но този екземпляр на Pаssat показва, че с добра грижа всичко е възможно.
Видеото по-долу идва от сръбски YouTube канал и за жалост не предлага субтитри нито на български, нито на английски. Все пак, по-голяма част от информацията може да бъде разбрана дори и от сръбски.
Разбираме, че седанът има вече 1 000 030 километра пробег, откатко е купен чисто нов. Собственикът му не съобщава за сериозни ремонти като изрично казва, че турбо компресорът и дюзите са все още в оригинален вид.
Както можете да видите от видеото, сръбският Passat е в доста добро цялостно състояние. В интериора виждаме типични за серията износвания, които са повече от нормални за кола с такъв пробег.
Собственикът се хвали, че е получил подаръци от Volkswagen като признание за верността му към марката и модела. Следва тест-драйв с водещия на видеото, който пък отбелязва, че колата се движи без каквито и да е забележки.
А иначе колата е произведена през 2003 година. Моторът е 1.9 TDI във версията помпа-дюза с мощност 101 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна ръчка.
Любопитно е да споменем, че каналът Auto Analiza, чието е видеото, в момента разиграва игра с подарък кола. Повече можете да разберете в Instagram профила на канала.
Припомнете си евтиния W8 Passat, който се продава в момента в България на този линк.
9 коментари
9 Коментари
Дизел Сервиз
март 21, 2021, 20:55Накрая клапаните паднаха в цилиндрите
ОтговорДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
март 14, 2021, 22:55Друг път
ОтговорDani
февруари 6, 2021, 13:42И аз имам същия, със този двигател в момента е на реални 350000км(210000), на временни ремонти, никакви "чипосвания", и си е перфектен. И за сравнение с мерцедес, БМВ и ауди поддръжката и е много по ниска, като ЦЕНА!
ОтговорAndreev
февруари 6, 2021, 10:30Точно тия кенефи не ми ги хвалете! На 100000 км може да е на 1 милион може да е някой мерцедес. Тия тоалетни на wag дизелови на по 250000км,всичко почва да се троши по двигателя!
ОтговорNikola
февруари 6, 2021, 08:06Имах такъв, голям боклук. Предницата издържа две зими и се разбиват кокалите, всичко се разваля на тази кола. Накрая клапаните паднаха в цилиндрите от пултовете и пасата замина във вторични суровини, беше на реални 280000 км.
ОтговорStanli@Nikola
февруари 6, 2021, 10:26Забравил си да сложиш реални в кавички! В БГ всички коли са на "реални" 180000 км. Човека за 17 год. е навъртял 1 млн. км?!?
ОтговорNasko@Stanli
февруари 6, 2021, 20:01От 10г имам една кола и като нормален човек съм въртял 120000км всеки ден е карана а тоя как ги върти 1милион км незнам
ОтговорДанчо@Nasko
февруари 8, 2021, 19:11Моля,не говорете глупости! Имах ауди (преди 16г.) помпа дюза 115к.с 2001г. регистрация. Лично го докарах от Австрия- автомобил на почти 4годишна възраст и на реални 118хил. Всичко беше наред до към 200 хил. Пълен боклук са след тези км. Ремонти за хиляди левове, независимо че автомобилът го поддържах.Купих си след това Авенсис фейс от 2007 и след това се родих с този автомобил.
Отговор