728 x 90

Следващият VW Passat ще се предлага само с автоматик

С настъпването на електрическата ера, все повече автомобилни производители започват да се отказват от ръчните скоростни кутии. Volkswagen със сигурност не прави разлика в това отношение като залага все повече на автоматични трансмисии, най-често с два съединителя. Идеята на компанията е да приключи изцяло с ръчните кутии до 2030 година, като това включва всички модели

С настъпването на електрическата ера, все повече автомобилни производители започват да се отказват от ръчните скоростни кутии. Volkswagen със сигурност не прави разлика в това отношение като залага все повече на автоматични трансмисии, най-често с два съединителя.

Идеята на компанията е да приключи изцяло с ръчните кутии до 2030 година, като това включва всички модели и техни различни (дори и спортни) версии. Още следващото поколение Passat, което се очаква през 2023 година, ще премине към изцяло DSG кутии.

Една от причините за раздяла с ръчните кутии, освен липсата на интерес от страна на потребителите, е желанието на Volkswagen да намали разходите си за развойна дейност. Залагайки по-често на унифицирани автоматични кутии, фирмата може да съкрати вложенията, които се изискват за лансирането на всеки един нов модел.

Информацията за това идва от Auto Motor und Sport. Макар и в репортажа да не се споменава, стратегията на VW най-вероятно ще повлияе и на останалите марки под чадъра на Volkswagen Group.

Имайки предвид информацията, че Passat ще се предлага само с автоматична кутия, това може да означава, че същото ще се случи и със следващото поколение Skoda Superb, тъй като двете споделят общи технологии. След като VW вече потвърди, че ще има Golf от девето поколение, има доста голям шанс обновените Octavia и Leon също да загубят педала на съединителя в следващите си генерации.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт