728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

102 649 лв. за VW ID.4 GTX със мощност от 300 к.с.

Първият модел на Volkswagen с емблема GTX вече е тук. Съкращението GTX отразява ново, по-високо динамично равнище в гамата на Volkswagen, което ще продължи традициите на успешните модели GTI, GTD и GTE. От тази гледна точка ID.4 GTX бележи новия връх в изцяло електрическата моделна серия ID.4. Двата електродвигателя, разположени по един на предния и

Първият модел на Volkswagen с емблема GTX вече е тук. Съкращението GTX отразява ново, по-високо динамично равнище в гамата на Volkswagen, което ще продължи традициите на успешните модели GTI, GTD и GTE. От тази гледна точка ID.4 GTX бележи новия връх в изцяло електрическата моделна серия ID.4. Двата електродвигателя, разположени по един на предния и задния мост, работят в перфектен синхрон, осигурявайки максимална мощност от 220 кВт (299 к.с.) и напълно електрическо двойно предаване с оптимално сцепление на всички колела.

Тази технология предлага изключително високо ниво на стабилност на пътя и голям резерв по отношение на мощността, които в крайна сметка означават повече удоволствие от шофирането. Компактният ID.4 GTX отбеляза своята пазарна премиера в Европа през лятото на 2021 година, като в България базовата цена на новия модел е 102 649 лв. с ДДС.

Съкращението GTX ще се използва за обозначаване на спортния върхов модел във всяка от моделните линни в гамата на ID. фамилията. Подобно на GTI, GTE и GTD, тя е отделна и обособена продуктова марка, която допълва света на електрическата мобилност на Volkswagen с нова и модерна атлетична динамика. Буквите GT отдавна са се превърнали във въплъщение на  удоволствието от шофирането, а новото допълнение X хвърля мост към мобилността на утрешния ден. Устойчивата мобилност и спортният дух  в случая не се изключват взаимно, а се допълват в перфектна хармония. В бъдеще ID.4 GTX ще бъде последван и от други модели с новата емблема GTX.

Моделната линия ID.4 дебютира в най-големия пазарен сегмент в света – този на компактните SUV автомобили. В това си качество тя бележи стратегически крайъгълен камък в пазарната офанзива на Volkswagen Group в сферата на електрическата мобилност. През миналата година Volkswagen Group вече успя да утрои обема на продажби на своите изцяло електрически модели и планира да заеме позицията на световен лидер в областта на електрическата мобилност най-късно до 2025 година. Плановете на компанията за следващите пет години включват инвестиции в размер на около 46 милиарда евро в електрическа мобилност и хибридизация на автопарка от нови автомобили, като делът на чисто електрическите превозни средства в Европа следва да се увеличи до 70% в периода до 2030 година.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *