728 x 90

Първи данни преди дебюта – VW ID. Buzz със 77 кВч батерия, мощност до 201 к.с.

В момента Volkswagen Лекотоварни автомобили провежда последната изпитателна фаза на предсерийните прототипи на ID. Buzz, като автопаркът от изпитателни автомобили се движи по своя маршрут по европейските пътища. Става дума за заключителните тестове в условия на реална ежедневна употреба по обществената пътна мрежа между Барселона, Париж, Лондон, Амстердам, Копенхаген, Хамбург и Хановер. Официалният дебют на

В момента Volkswagen Лекотоварни автомобили провежда последната изпитателна фаза на предсерийните прототипи на ID. Buzz, като автопаркът от изпитателни автомобили се движи по своя маршрут по европейските пътища. Става дума за заключителните тестове в условия на реална ежедневна употреба по обществената пътна мрежа между Барселона, Париж, Лондон, Амстердам, Копенхаген, Хамбург и Хановер. Официалният дебют на електрическата машина е насрочен за 9 март тази година.

В технологично отношение новата моделна линия използва основата на на модулната платформа за модели с електрическо задвижване (MEB) от Volkswagen Group. И двете версии, товарна и пътническа, на ID. Buzz ще дебютират на пазара през 2022 година с литиево-йонна акумулаторна батерия с високо напрежение, която предлага брутен енергиен капацитет от 82 кВтч (77 кВтч нето). Батерията захранва интегрирания в задния мост и задвижващ задните колела тягов електродвигател с мощност 150 кВт (201 к.с.). Максималната скорост е електронно ограничена до 145 км/ч.

Относно размерите може да се каже следното – при версиите ID. Buzz и ID. Buzz Cargo, които ще отбележат своята премиера през 2022 година със стандартно междуосие (2 988 мм), общата дължина е доста компактна със своите 4 712 мм. За сравнение – с разлика от едва два милиметра междуосието на новия ID. Buzz почти достига това на T6.1, чиято обща дължина е 4904 мм. Благодарение на това, ID. Buzz може да предложи сходна вътрешна дължина, но да използва по-малки по размери места за паркиране. Каросерията на пътническата версия с впечатляваща остъклена площ е висока 1937 мм, а при версията Transporter височината е 1938 мм (1970 мм при T6.1) поради малките различия в шасито. Широчината при двете версии на ID. Buzz е 1 985 мм (без външните огледала).

Новата моделна линия ще бъде оборудвана с редица интелигентни решения за зареждане, като в бъдеще най-новият ID. софтуер ще включва и функцията „Plug & Charge“. При нея ID. Buzz преминава автоматично и самостоятелно процеса на автентификация при включване на куплунга в бързозарядните станции (DC/прав ток) на много от доставчиците на зарядни услуги и по този начин обменя всички необходими данни със станцията, улеснявайки своя собственик и правейки ежедневието много по-удобно и приятно. Налице е и новата функция за двупосочно зареждане, която разкрива изцяло нов спектър от възможности. Така например, отсега нататък собствениците ще могат да съхраняват излишната енергия от домашната фотоволтаична система в акумулаторната батерия на ID. Buzz и да я използват обратно за захранване на консуматорите в дома вечер, осигурявайки си постоянно и автономно енергозахранване дори когато няма слънце.

1 коментар

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

1 Коментар

  • Пламен
    февруари 24, 2022, 13:06

    Преди да публикувате, четете ли какво сте написали г-н
    А. Сергеев?
    4904mm-4712mm = 2mm????
    Правите ли разлика между 2mm и 20 см.?

    Отговор

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт