По време на Супер Боул 2021 шведската марка може да раздаде коли на стойност до два милиона долара.
Volvo обяви мащабна рекламна кампания за най-големия мач за годината от сезона в американския футбол. По време на Супер Боул 2021 шведската марка може да раздаде коли на стойност до два милиона долара.
Единственото условие това да се случи е в рамките на мача на 7 февруари зрителите да станат свидетели на т.нар. safety. Това е ситуация от играта, при която атакуващият отбор губи топката в своето поле, а защитаващият се отбор получава владението на топката и две точки към актива си.
Volvo казва, че ако това се случи, то като награда ще бъдат раздадени коли на стойност два милиона долара. Всичко, което зрителите трябва да направят, е да се регистрират на специален сайт, да специфицират автомобила, който искат да спечелят, и да стискат палци.
За последен път safety се случва през 2013 година. В досегашната 54-годишна история на Супер Боул това явление е наблюдавано 9 пъти, а досега през сезон 2020-2021 то е ставало факт 30 пъти във всички мачове.
Сайтът, на който става регистрацията за играта, носи името на самата кампания – Volvo Safety Sunday. Чрез нея производителят рекламира сигурността в автомобилите си.
Нещо подобно Volvo предложи и през миналата година, когато за safety в рамките на Супер Боул от 2 февруари 2020 година бяха обещани коли на стойност един милион долара. Събитието обаче не стана факт и така наградата не беше спечелена.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *