728 x 90

По-голям пробег, по-бързо зареждане и задвижване на задните колела за Volvo C40 и XC40 Recharge

    Два от най-често задаваните въпроси относно Volvo XC40 Recharge и C40 Recharge са: „Какво разстояние ще измине с едно зареждане?“ и „Колко време отнема зареждането?“ Като част от новия пакет продуктови актуализации пробега е подобрен с до 60 километра (по WLTP) и времето за зареждане е значително оптимизирано. Освен това, появяват се три нови задвижвания

    Два от най-често задаваните въпроси относно Volvo XC40 Recharge и C40 Recharge са: „Какво разстояние ще измине с едно зареждане?“ и „Колко време отнема зареждането?“ Като част от новия пакет продуктови актуализации пробега е подобрен с до 60 километра (по WLTP) и времето за зареждане е значително оптимизирано. Освен това, появяват се три нови задвижвания – два варианта със задвижване на задните колела, както и модел със задвижване на всички колела. „Тези актуализации са още една голяма стъпка към нашата цел да станем напълно електрически производител на автомобили до 2030 г.“, каза Хавиер Варела, Главен оперативен директор и заместник главен изпълнителен директор.

    Връщане на мощността на задните колела

    Нека започнем с двете нови опции за задвижване на задните колела. Единичният двигател със стандартен пробег се задвижва от 175кВ електродвигател с постоянен магнит (е-мотор), който осигурява три процента увеличение на изходната мощност в сравнение с предишната моделна година със 170кВ. Единичният двигател XC40 Recharge е със същия капацитет на батерията от 69кВч, но подобренията в ефективността на охлаждане, осигуряват увеличен пробег до 460 километра според WLTP, в сравнение с 425 километра преди. А пробегът на C40 Recharge с единичен двигател става 476 километра от 438 километра преди (по WLTP). Зареждането от 10 до 80% отнема приблизително 34 минути при използване на 130кВ DC обществено зарядно устройство. Ако имате нужда от повече мощност и по-голям пробег, можете да изберете по-голяма батерия, съчетана с мощен електромотор с постоянен магнит от 185кВ на задната ос. Този втори нов вариант идва с 82кВч капацитет на батерията и пробег до 515 километра за XC40 Recharge и до 533 километра за C40 Recharge (по WLTP) във версиите с единичен двигател с разширен обхват. Тук също мощността на зареждане е подобрена, като по-големият комплект батерии позволява зареждане с максимална скорост от 200кВ на DC станция (150кВ при предишната версия) и зареждането от 10 до 80% процента отнема приблизително 28 минути.

    Актуализиран вариант със задвижване на всички колела

    Вариантите със задвижване на четирите колела също се възползват от тези актуализации, реализирайки още по-впечатляващи подобрения на пробега. Предишната конфигурация от два електромотора с мощност 150кВ на предната и задната ос е заменена от е-мотор с постоянен магнит с мощност 183кВ на задната ос и нов асинхронен електродвигател с мощност 117кВ на предната ос. Новата конфигурация съчетава 82кВч батерия с цялостно подобрение на охлаждането на батерията и резултира в 500 километра пробег с едно зареждане за XC40 Recharge Twin Motor AWD (с 62 км повече от предишната версия). Този при C40 Recharge Twin Motor AWD е подобрен до 507 километра от 451 километра (по WLTP). Външните подобрения също подпомагат ефективността. Новите 19-инчови алуминиеви джанти за XC40 и за C40 Recharge подобряват не само цялостния външен вид на моделите, но и намаляват съпротивлението, благодарение на своя аеродинамичен дизайн.

    Ново вградено зарядно устройство в серии 90 и 60

    Plug-in хибридните модели в серии 90 и 60 получават ново двуфазно вградено зарядно устройство, което също позволява по-висока скорост на зареждане (в зависимост от пазара). Новото устройство почти удвоява максималния капацитет на зареждане на тези автомобили до 6,4кВ.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт