728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Volvo със спад в продажбите от 6.2% през 2020 г., но с много силно второ полугодие

В световен мащаб Volvo продаде 661 713 автомобила през 2020 г.

Volvo отчита най-много продажби в историята на компанията за второто полугодие на 2020 г., тъй като динамичният ръст на електрифицирани автомобили ускорява възстановяването на шведския премиум бранд от въздействието на пандемията.

Компанията действа решително, за да смекчи последиците от първата половина на годината, като бързо рестартира дейността си след кратко спиране и започна силно възстановяване, подпомогнато от успешната Recharge гама.

Делът на моделите Recharge, които са изцяло електрически или plug-in хибриди, се е увеличил повече от два пъти през 2020 г., в сравнение с 2019 г. В Европа делът на Recharge моделите е 29% от общите продажби, което превръща Volvo във водеща марка за електрифицирани автомобили.

В Китай и Съединените щати, двата най-големи пазара, компанията отчита нарастващи продажби за цялата година, тъй като успя да възстанови голяма част от спада през втората половина на годината.

Прочети още:
БГ пазар: През 2020 г. в България са продадени 5 нови Bentley-та и 4 Ferrari-та

Докато продажбите спаднаха с 21% през първото полугодие, компанията възобнови положителния тренд от последните години през втората половина на 2020 г., отчитайки солиден месечен ръст от юни нататък.

Продажбите са се увеличили със 7,4% до 391 751 автомобила през втората половина, в сравнение със същия период на 2019 г. В световен мащаб Volvo продаде 661 713 автомобила през 2020 г., което е спад с 6,2% спрямо 2019 г.

Декември   Юли-Декември  Януари-Декември  
 20192020Промяна20192020Промяна20192020Промяна
Европа34,22433,593-1.8%166,832165,512-0.8%340,605287,902-15.5%
Китай16,90818,5849.9%87,220100,87615.6%154,961166,6177.5%
САЩ12,36014,24415.2%58,11466,87415.1%108,234110,1291.8%
Други10,74712,29514.4%52,46058,48911.5%101,65297,065-4.5%
Общо74,23978,7166.0%364,626391,7517.4%705,452661,713-6.2%

„Имахме страхотно второ полугодие след тежък старт, спечелвайки пазарен дял във всички наши основни региони“, каза Лекс Керсемейкърс, ръководител на Глобалните търговски операции.

„Стремим се да надградим тази положителна тенденция през 2021 г., като продължаваме да представяме нови електрифицирани Volvo модели и да разширяваме онлайн бизнеса си.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *