728 x 90

И УАЗ преминава изцяло на ток, дори и класиката Hunter

Заводът в Уляновск планира пълна електрификация на моделната си гама. Разбира се, компания без опит в производството на акумулаторни машини ще се нуждае от външна помощ за изпълнение на такъв план, а вече е намерен и подходящ партньор. Както съобщава Motor1.com, през следващите дни УАЗ може да сключи ново споразумение с чешката компания MW Motors,

Заводът в Уляновск планира пълна електрификация на моделната си гама. Разбира се, компания без опит в производството на акумулаторни машини ще се нуждае от външна помощ за изпълнение на такъв план, а вече е намерен и подходящ партньор.

Както съобщава Motor1.com, през следващите дни УАЗ може да сключи ново споразумение с чешката компания MW Motors, според което ще получи достъп до технологии за електромобили. Планира се руската компания да произвежда електрически превозни средства главно за износ, като засега няма конкретни планове за вътрешния пазар. Всички автомобили на УАЗ ще преминат изцяло на ток за експортните пазари.

Марката MW Motors придоби умерена известност през 2018 г. с разпространението на вдъхновеното от 1950-те години електрическо купе Luka EV. Сътрудничеството с УАЗ беше официално обявено през февруари 2020 г., а чехите представиха електрическа версия на класическата джипка Hunter, която вече носи името Spartan в EV версията си.

Моделът запазва оригиналния си корпус и задвижване на четирите колела с редуктор, но вместо двигател с вътрешно горене, той разполага с електромотор със 163 к.с. и 600 Нм. Батерия, съставена от 28 модула с общ капацитет 62.16 кВч, се зарежда до 80 процента за час и позволява шофиране от поне 180 километра. При идеални условия пробегът може да достигне 245 км.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт