728 x 90

Toyota е най-търсеният автомобилен бранд в Google през 2020 г.

Toyota става най-търсена марка в 55 страни по света, което е около 35 процента от всички изследвани.

Въпреки глобалната криза с коронавирус, 2020 година изглежда е била успешна за Toyota. Брандът си върна първото място по продажби в света, а освен това стана ясно, че е най-търсеният автомобилен бранд в Google.

Проучване на данните на най-голямата интернет търсачка в света от страна на Compare the Market показва, че японците изпреварват BMW през 2020 г. Година по-рано именно баварците грабнаха короната.

В изследването попадат над 88 милиона търсения от всички региони на света. Toyota става най-търсена марка в 55 страни по света, което е около 35 процента от всички изследвани.

За сравнение, през 2019 година компанията е най-търсена в под 20 страни. От друга страна, BMW губи позиции от 118 страни през 2019 г. до едва 34 през 2020 г.

На трето място според статистиката на Google е Mercedes-Benz, а зад немската премиум марка се нареждат KIA и Ford със сериозно подобрени рейтинги за 2020 г.

От статистиката разбираме, че в България най-търсен бранд за коли в Google остава BMW. Подобно е положението и в северната ни съседка. В САЩ доминиращ търсенията бранд е Ford, а в Русия – Toyota.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт