728 x 90

Suzuki Swace: С какво се отличава от Corolla?

    Зад волана на технологичния близнак на Toyota Corolla комби Заедно с A-Cross, който е напълно идентичен като дизайн и техника с Toyota RAV4, Swace е вторият модел в гамата на Suzuki, представляващ на практика ребрандиран продукт на Toyota. Както личи отдалеч, става дума за брат-близнак на един от най-продаваните модели в световен мащаб – Corolla,

    Зад волана на технологичния близнак на Toyota Corolla комби

    Заедно с A-Cross, който е напълно идентичен като дизайн и техника с Toyota RAV4, Swace е вторият модел в гамата на Suzuki, представляващ на практика ребрандиран продукт на Toyota. Както личи отдалеч, става дума за брат-близнак на един от най-продаваните модели в световен мащаб – Corolla, и по-точно на нейната версия с каросерия комби. С което, между другото, Suzuki се нарежда сред малцината производители, които все още предлагат комби модел от компактния клас на европейския пазар.

    Честен автомобил

    Какво предлага на практика Swace? Отговорът не е никак труден – точно това, което и една съпоставима като моторизация и оборудване Corolla. Разлики в дизайна на двата автомобила фактически няма – единствено емблемите отвън и вътре в салона подсказват, че това е Suzuki, а не Toyota. Както може да се очаква, автомобилът прави приятно впечатление със солидна изработка, богато обзавеждане и доста сполучлива ергономична концепция в интериора – тук всичко важно и често използвано все още се командва от класически бутони и регулатори, което значително подобрява комфорта във всекидневието и не предполага безкрайно и отвличащо вниманието ровене в менюта и подменюта, както и пипкава работа със сензорни повърхности. Място има в изобилие, макар че багажникът е малко по-плитък от обичайното за класа заради необходимостта от пространство за монтиране на акумулаторната батерия на хибридното задвижване.



    Като стана дума за задвижване, то се представя изключително убедително в градски условия и показва някои характерни особености при каране по магистрала или нужда от по-сериозно междинно ускорение, например при изпреварване. В града автомобилът се усеща доста по-чевръст, отколкото предполагат 122-те конски сили системна мощност, а разходът с лекота пада и под пет на сто, като с повече старание не е трудно да бъде сведен и до около 4 л на 100 км. На извънградско, ако карате спокойно и равномерно, няма да има от какво да се оплаквате. При по-сериозно настъпване на газта и по магистрала обаче е налице типичният за хибридните задвижвания на Toyota силен бръмчащ звук от страна на бензиновия двигател.


    По отношение на настройките на ходовата част и управлението е постигнат добър баланс между сигурност, динамика и комфорт.

    И все пак – какво може да накара един клиент да предпочете Suzuki Swace пред Toyota Corolla? На първо място въпрос на вкус е на коя от двете марки човек симпатизира повече. Както и това услугите и следпродажбеното обслужване на кой конкретен търговец го устройва по-добре. Оттам насетне има и още един момент, който все още е много актуален предвид недостига на компоненти за производството на нови автомобили и следващите от това забавяния в доставките – много зависи коя марка има към момента автомобили на склад или заявени за скорошно производство бройки. Що се отнася до представителите на Suzuki у нас, те могат да се похвалят с доста кратки срокове за доставка на Swace, което би могло да бъде допълнителен коз в полза на тяхното предложение.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт