728 x 90

Новият Suzuki S-Cross дебютира с 1.4-литрово турбо и 4х4 задвижване

В морето от малки кросоувъри, Suzuki SX4 S-Cross е до голяма степен засенчен от конкуренцията, поне по отношение на вниманието, получено от медиите. Относително рядко говорим за японската джипка, въпреки че тя съществува от доста време. Първоначално представен през 2006 г. и продаван на някои европейски пазари като Fiat Sedici, моделът от B-сегмента вече навлиза

В морето от малки кросоувъри, Suzuki SX4 S-Cross е до голяма степен засенчен от конкуренцията, поне по отношение на вниманието, получено от медиите. Относително рядко говорим за японската джипка, въпреки че тя съществува от доста време. Първоначално представен през 2006 г. и продаван на някои европейски пазари като Fiat Sedici, моделът от B-сегмента вече навлиза в третото си поколение, като избягва частта SX4 от названието си.

Неговият предшественик със сигурност не беше най-атрактивният модел в своя клас, но носеше своя чар. Новият модел е стъпка в правилната посока, тъй като изглежда далеч по-възмъжал и корав, което добре допълва природата му като проходим автомобил. Произвеждан в Унгария, новият S-Cross използва много голяма пиано черна предна решетка, обградена от триточкови LED фарове, което придава модерен външен вид. По-големите арки на колелата с пластмасова облицовка в черно също допринасят за външния вид на кросоувъра.

Значителни промени са настъпили и отзад, тъй като Suzuki S-Cross вече има кристални задни светлини, много по-широки от тези на стария модел. Дизайнерите също така са променили бронята. Със сигурност промените по дизайна придават на джипката по-сериозен вид.

Въпреки че японската марка казва, че това е „изцяло нов“ модел и „пълна смяна“ на поколенията, не можем да не забележим, че тук става въпрос по-скоро за фейслифт. Това е особено вярно, ако проверите размерите на автомобила, които са останали практически същите. Той е дълъг 4300 милиметра, широк 1785 мм и висок 1585 мм, с междуосие от 2600 мм, както отбелязва Motor1.com.

Отворете капака и ще откриете 1.4-литров бензинов двигател с турбокомпресор, оборудван с мека хибридна технология и развиващ 127 конски сили. Той е заимстван от актуализирания Swift Sport и ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди или 10.2 секунди, ако изберете модела със задвижване на четирите колела. Освен шестстепенната механична кутия, налице е и автоматик със същия брой предавки.

Продажбите са планирани да започнат в Европа през следващия месец, като Латинска Америка, Океания и Азия ще последват през 2022 г.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт