728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Искате 4х4 кола със средно разположен турбо мотор? Suzuki има забавно предложение

Дори и най-тежкият и оборудван вариант на модела тежи под един тон.

Конфигурацията с мотор разположен между двете оси обикновено е запазена марка за суперколите. Причините за това са много, но е интересно да научим, че не само най-бързите и мощни машини на света имат средно разположен мотор.

Мъникът, който виждате в галерията по-долу, носи името Suzuki Carry и се предлага основно на пазара в Япония. Съществува и като малко пътническо бусче, и като камионетка с кабина за двама пътника.

Автомобилът е от специфичния за Япония автомобилен сегмент кей (kei), който условно се равнява на европейския А-сегмент. Истината е, че тези малки коли обаче имат по-малък размер от европейските си братя и се задвижват от двигател, който не може да има работен обем по-голям от 999 куб.см.

Suzuki Carry отговаря перфектно на тези изисквания. В последната си засега 11-та генерация, бусчето е дълго едва 3 395 мм и широко едва 1 475 мм. Пътническата версия има малко по-голямо междуосие спрямо камионетката, което е видно дори и от снимките.

Дори и най-тежкият и оборудван вариант на модела тежи под един тон. Ако пък вземете по-базов модел, то спокойно на кантара може да видите тегло от под 700 килограма в заредено състояние.

Задвижването идва от 660-кубикови агрегати във версиите за Япония. Съществува стандартна атмосферна версия, както и по-мощен турбо модел. И в двата случая се предлагат 5-степенна ръчна кутия или 3-степенен автоматик.

Прочети още:
Токът в Тексас скочи с 17 900%, зареждане на EV струва между 360 и 900 долара

Двигателят е поставен под предните седалки, като ремонтът и обслужването му стават посредством сгъване на седалките и отваряне на специален капак. Моторът е монтиран максимално ниско в конструкцията на машината.

По-евтините и по-леки модификации се задвижват от задните си колела. Опционално може да се поръча и двойно предаване, като дори и с него теглото не надхвърля един тон.

Производството на актуалното поколение на модела започва през 2013 година. В момента Carry се асемблира само в един завод в Япония, но се продава и под различни други марки и имена – Mazda Scrum, Mitsubishi Minicab, Mitsubishi Town Box, Nissan NV/NT100 Clipper и други.

Съществува и версия за международните пазари, която е малко по-голяма и се сглобява в Индонезия. Продажбата е ограничена само до азиатските страни, а извън Япония задвижването е поверено на 1.5-литров двигател със 97 к.с.

Първото поколение на Carry се появява още през 1961 година. И тогава, както и сега, моделът се предлага и като бусче, и като малка камионетка.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget