728 x 90

Subaru лансира нов суб-бранд, посветен на офроуда – Wilderness

Очаква се Outback да стане първият представител на бранда, получил доработка Wilderness.

Subaru има планове да лансира нов суб-бранд с името Wilderness, който ще бъде посветен на офроуд доработките. Това ще се случи много скоро – още през тази пролет или в началото на лятото.

За това съобщава Automotive News, като информацията идва от един от шефовете на дилърите на марката в САЩ. Пред онлайн изданието той потвърди, че работата вече е в напреднала фаза.

Междувременно, шпионски снимки показаха прототип на Outback с повдигнато окачване и допълнителни офроуд подобрения. Очаква се именно Outback да стане първият представител на бранда, получил доработка Wilderness.

Съвсем скоро след него – в рамките на няколко месеца, ще видим и Wilderness версия на Forester. Teзи два модела са избрани от производителя, тъй като са най-продаваните в САЩ и съставляват около 50 процента от реализациите на Subaru в страната за 2020 година.

„Wilderness ще даде допълнителни възможности в тези автомобилни линии, допълнителен стил и външен вид, подходящ за офроуд в по-голяма степен“, коментира Уоли Сомър, президент на Sommer Subaru в Мекуон. „Наистина пасва идеално на характера на Subaru.“

Очаква се доработките да включват окачване, което е по-високо от стандартното. И Forester, и Outback разполагат с пътен просвет от 8.7 инча като може да се очаква той да достигне почти 10 инча след Wilderness доработката.

Освен това, по желание на клиента, ще се поставят и по-добри гуми за офроуд. Subaru иска да привлече нови клиенти към марката си посредством задаващия се суб-бранд – такива, които са ориентирани към по-проходими машини.

„Надяваме се, че версиите Wilderness ще привлекат потребители, които са семейства с активен начин на живот и които обичат да излизат навън и може би правят малко повече офроуд. Надяваме се това превозно средство да привлича нови клиенти“, добавя Патрик Вергин, председател на Националния консултативен съвет на търговците на Subaru, пред онлайн изданието.

Засега не е ясно дали новият суб-бранд ще се лансира само в САЩ или има възможност да го видим и в Европа. Припомняме, че Subaru няма намерение да продава новия BRZ на Стария континент.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт