728 x 90

„София Франс Ауто“ с нова корпоративна идентичност

Новият графичен знак е създаден като абревиатура от името на фирмата на латиница (SFA) и вече може да бъде видян на фасадата на централната ѝ административна сграда на бул. „Ботевградско шосе“ в София. „Развитието на корпоративната ни идентичност е израз на модерното ни виждане за бъдещето, на бързото разрастване на компанията и на разширяването на

Новият графичен знак е създаден като абревиатура от името на фирмата на латиница (SFA) и вече може да бъде видян на фасадата на централната ѝ административна сграда на бул. „Ботевградско шосе“ в София.

„Развитието на корпоративната ни идентичност е израз на модерното ни виждане за бъдещето, на бързото разрастване на компанията и на разширяването на продуктовото ни портфолио – отбеляза г-н Стоян Желев, главен изпълнителен директор на „София Франс Ауто“ АД. – Тези процеси намират отражение и в корпоративната ни култура и ценности, които са пряко свързани с начина, по който обслужваме клиентите си.“ Новата идентичност постепенно обхваща и дъщерните дружества на компанията, като тези от собствената търговско-сервизна мрежа на SFA вече ползват регистрираната марка SFA Retail, като я включват и в името си и постепенно се превръщат в мултибранд центрове за продажба и сервизиране на Peugeot, Citroen, DS и Opel.

Фирмите на SFA, които предоставят разнообразие от съпътстващи услуги, също са с освежена идентичност – застрахователното дружество SFA Broker („Ес Еф Ей Брокер“), SFA Occasion („Ес Еф Ей Оказион“) за употребявани автомобили и SFA Logistics („Ес Еф Ей Логистика“) за логистични дейности.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт