728 x 90

Shell България с нов търговски директор

Мирослав Самуилов пое позицията на търговски директор „Транспортен сектор и декарбонизация“ в Shell България. Неговите задълбочени познания и експертиза в сектора на тежкотоварния автомобилен транспорт ще бъдат ключови за новата му позиция в компанията. Той ще ръководи екип от опитни търговци, които си поставят амбициозни цели, свързани както с предоставянето на конкурентни картови услуги, така

Мирослав Самуилов пое позицията на търговски директор „Транспортен сектор и декарбонизация“ в Shell България.

Неговите задълбочени познания и експертиза в сектора на тежкотоварния автомобилен транспорт ще бъдат ключови за новата му позиция в компанията. Той ще ръководи екип от опитни търговци, които си поставят амбициозни цели, свързани както с предоставянето на конкурентни картови услуги, така и с декарбонизацията на сектора и намаляване на въглеродния отпечатък.

Мирослав Самуилов има натрупан опит от над 20 години в сферата на транспортния сектор. Заемал е различни роли, които са му позволили да опознае из основи индустрията. Започва кариерата си като шофьор на международен транспорт, впоследствие става търговец в продажбен и сервизен център на автомобили Mercedes в средната и тежката гама, управляващ съдружник в компания за сервизни карти и услуги и управител във фирма за спедиция и международен транспорт. Няколко години е управлявал доставките на горива, пътните такси и товарните автомобили, както и е бил отговорен за възстановяването на ДДС и акциз в една от най-големите транспортни фирми в България. Има и значителен опит като мениджър продажби за средната и тежката гама автомобили на Iveco в България.

Прочети още:
„Кола на годината 2024“: Имаме победители!

Начело с доказан експерт като Мирослав Самуилов, търговският екип на Shell Бъгария ще работи още по-активно за развитието на горивната карта Shell Card, която включва горива и допълнителни пътни услуги за фирми, занимаващи се с тежкотоварен транспорт, и декарбонизацията на индустрията, чиято дейност отделя до 9% от глобалните въглеродни емисии. Shell вярва, че може да има своя принос за намиране на по-устойчиви решения и полага системни усилия – самостоятелно и в партньорство с транспортните компании, по пътя им към по-устойчив и природосъобразен бизнес модел.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт