728 x 90

Renault Megane R.S. Ultime – лимитирана серия, отбелязваща края на Renault Sport

    Megane R.S. Ultime е последната серия на Megane R.S. и последният модел с логото на Renault Sport. Alpine, марката спортни автомобили на Renault Group, ще бъде автор на следващите глави в тази история. Ексклузивният дизайн на Megane R.S. Ultime включва визуалните отличителни белези на Renault Sport, включително двойния диамант и специфични графики, вдъхновени от новото

    Megane R.S. Ultime е последната серия на Megane R.S. и последният модел с логото на Renault Sport. Alpine, марката спортни автомобили на Renault Group, ще бъде автор на следващите глави в тази история.

    Ексклузивният дизайн на Megane R.S. Ultime включва визуалните отличителни белези на Renault Sport, включително двойния диамант и специфични графики, вдъхновени от новото лого на Renault. Ивиците на покрива, предния капак (с изключение на автомобили с панорамен стъклен порив), задната броня, вратите и калниците са матово черни и в хармония с четирите налични екстериорни цвята: черен (стандартно оборудване), перленобял, жълт Sport и оранжев Tonic. Годината на създаване на Renault Sport – 1976 г., е дискретно изписана в ивицата от дясната страна.

    RENAULT MEGANE IV R.S. (BFB RS) – PHASE 2 – ULTIME LIMITED EDITION

    Каросерията на Megane R.S. Ultime включва 60 мм по-широки предни и 45 мм по-широки задни калници, странични вентилационни отвори, фарове R.S. Vision, централен ауспух, антена тип „перка на акула“, спойлер и заден дифузьор. Много от детайлите в лимитираната серия вече са черни: лога, дръжки на вратите, рамки на прозорците, джанти (вкл. капачките), капаци на калниците, заден дифузьор и Formula 1 сплитер на предната броня, която се предлага с лъскаво покритие и монограм Ultime. Градиент ефектът допринася за динамичното усещане.

    Стандартното оборудване в интериора включва седалки Recaro с тапицерия от титаниево-черна Алкантара и бродирани R.S. монограми. Картата Свободни ръце на Megane R.S. Ultime съдържа диамантения модел на ивиците. Праговете на вратите са ексклузивни и всеки модел има своя собствена номерирана метална табела близо до лоста на скоростната кутия, в долната част на централната конзола. Тя е подписана от Лоран Хургон, пилот и експерт, който работи върху разработката на Megane R.S. през цялата си кариера и към днешна дата държи рекордите на писти Нюрбургринг, Сузука и Спа-Франкоршан.

    Тази лимитирана серия, базирана на Megane R.S. Trophy се задвижва от 4-цилиндров двигател с турбокомпресор, има мощност от 300 к.с., въртящ момент от 420 Нм, EDC скоростна кутия и механичен диференциал Torsen, които осигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,7 сек. Моделът е оборудван с полусликове Bridgestone Potenza S007, разработени за Megane R.S. Trophy R, съчетан с 19-цолови джанти Fuji Light и четирибутални червени предни спирачни апарати Brembo. Предният мост с окачване тип „независим шенкел“, сниженото шаси Cup, хидравличните ограничители в амортисьорите и системата за завиване на четирите колела колела 4CONTROL допринасят за най-доброто изживяване при шофиране на спортен автомобил – на писти и навсякъде другаде. Серията ще бъде ограничена на 1976 бройки.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт