728 x 90

И Renault представи ново лого

При обявяването на плана Renaulution, нов диамант на Renault беше гордо представен зад Лука де Мео, изпълнителен директор на Renault, както и върху решетката на Renault 5 Prototype.

След като в края на февруари Peugeot лансира нова брандова идентичност и ново лого, Renault също представи обновена визия за своята емблема.

При обявяването на плана Renaulution, нов диамант на Renault беше гордо представен зад Лука де Мео, изпълнителен директор на Renault, както и върху решетката на Renault 5 Prototype. Оттогава този нов символ се разгръща постепенно, без никакви фанфари. Първо с новата рекламна кампания на ZOE във Франция, след това в социалните мрежи на марката. Лансиране, което трябва да бъде умерено, но ефективно.

„Диамантът е една от най-разпознаваните форми в световен план, както и в света на автомобилите. Това е семпла геометрична форма със силна, мощна идентичност; предизвикателството беше да обновим тази форма, като й дадем смисъл и нови, съвременни ценности, за да пренесем марката в бъдещето.“ Жил Видал, дизайн директор на Renault.

Ново лого за пренасяне на марката в нова ера

В течение на своята история Renault няколко пъти подменя своята визуална идентичност. Но едно нещо не се променя от 1925 г. – диамантената форма, която служи като основа за логото. Веднага разпознаваема, тя е емблематична за марката.

Със своите ъгли, прилепени към предния капак на автомобилите от миналото, тази геометрична фигура е наложена от Луи Рено. Оттогава диамантът на Renault е преработен не по-малко от осем пъти. Девет с най-новата версия. Това показва колко силно марката се стреми да се развива с времето.

Създадена през 1992 г., макар и преработена през 2015 г., последната версия на емблемата на Renault започва да остарява. За да посрещне предизвикателствата на съвременната международна марка, но и многообразието от нейните полета за изява, особено дигитални, от 2019 г. нова версия е в процес на разработка, обяснява Жил Видал.

„Балансът между признаването на наследството на марката и навлизането в нова ера, символ на бъдещето“, наскоро представеното лого, по-модерно и жизнено, се стреми да надхвърли придобитата известност. Целта? „Да съпътства предстоящите промени“ и да направи Renault по-отворена марка, която създава човешки ценности.

„Интегрирахме го в Renault 5 Prototype за първи път. С оглед на ентусиазма и много положителните отзиви, които получихме за логото, решихме да го лансираме“, каза Жил Видал.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт