728 x 90

Renault и Google задълбочават партньорството си за дигитални технологии

Renault Group и Google обявяват разширено партньорство, насочено към проектиране и доставяне на дигиталната архитектура за „софтуерно-дефиниран автомобил“ (SDV) и ускоряване на дигитализацията на Групата. Двамата партньори ще разработят набор от вградени и извънбордови софтуерни компоненти, посветени на SDV и увеличаващи синергията и употребите, свързани със стратегията „Преместване в облака“ на Групата. Това сътрудничество в

Renault Group и Google обявяват разширено партньорство, насочено към проектиране и доставяне на дигиталната архитектура за „софтуерно-дефиниран автомобил“ (SDV) и ускоряване на дигитализацията на Групата. Двамата партньори ще разработят набор от вградени и извънбордови софтуерни компоненти, посветени на SDV и увеличаващи синергията и употребите, свързани със стратегията „Преместване в облака“ на Групата.

Това сътрудничество в облачните изчисления, започнало през 2018 г., се ускорява днес със създаването на Digital Twin, виртуален близнак на автомобила, който ще включва най-модерните възможности за изкуствен интелект (AI) за по-лесно и непрекъснато интегриране на нови услуги в автомобила и създаването на нови бордови (услуги в автомобила) и извънбордови приложения. Групата ще трансформира целия си оперативен модел в облака за повече гъвкавост, по-добра производителност и по-висока рентабилност.

Нови иновации на борда на автомобила

Renault Group и Google разширяват партньорството си в сътрудничество за разработване на платформи и услуги за бъдещето на SDV. Сътрудничеството включва вграден в автомобила софтуер за активиране на платформата „Софтуерно-дефиниран автомобил“ и облачен софтуер за активиране на Digital Twin.

Това сътрудничество ще позволи на Renault Group да намали разходите, да подобри ефективността, гъвкавостта и скоростта на разработките на автомобили и да увеличи стойността за крайните потребители благодарение на непрекъснатите софтуерни иновации.

Renault Group ще разшири използването на технологията Google Cloud за SDV, за да управлява по-добре събирането на данни и анализите, сигурно и поверително, както и разработката на софтуер за автомобила. Това позволява първите случаи на употреба в разработката, като например:

  • Прогнозна поддръжка и по-добро откриване и отстраняване на повреди в почти реално време при необходимост.
  • Персонализирано изживяване на борда на автомобила (услуги в автомобила) за адаптиране към поведението на шофиране, често посещавани дестинации като зарядни станции за електримобили и други.
  • Застрахователни модели, базирани на действително използване и поведение при шофиране.
Прочети още:
Bosch инвестира 10 млрд. евро в цифровизация и свързаност до 2025 г.

В комбинация с платформата „Софтуерно-дефиниран автомобил“ и неговата платформа за данни за автомобили, Renault Group планира да наблюдава и анализира използването на автомобили за по-добро разбиране на нуждите и поведението на клиентите и за по-добри и силно персонализирани услуги според техните очаквания, в съответствие с приложимите норми за сигурност и поверителност.

Renault Group се превръща в технологична компания с Google Cloud

С един милиард данни, заснети всеки ден във всички производствени обекти, свързани производствени линии, данни за веригата за доставки, хоствани и анализирани в облака, Renault Group разпознава предимствата на гъвкавостта и производителността след повече от четири години партньорство в облачните изчисления. Групата днес назначава Google за свой предпочитан облачен партньор и възнамерява да използва иновациите си в машинното обучение и AI, постоянните си инвестиции в своята отворена и все по-устойчива инфраструктура и сигурния облачен подход.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *