728 x 90

Renault съветва за „разумно потребление на автомобила“ в нова реклама на Captur

Renault стартира своята кампания за лансирането на Renault Captur E-Tech hybrid. Рекламният клип бележи сериозна и безпрецедентна повратна точка в автомобилната индустрия. В унисон с времето и в очакване на новите регулации за автомобилна реклама, за първи път марката препоръчва на своите клиенти разумно потребление на автомобила. Клипът представя три различни домакинства, вземайки предвид различни

Renault стартира своята кампания за лансирането на Renault Captur E-Tech hybrid. Рекламният клип бележи сериозна и безпрецедентна повратна точка в автомобилната индустрия. В унисон с времето и в очакване на новите регулации за автомобилна реклама, за първи път марката препоръчва на своите клиенти разумно потребление на автомобила.

Клипът представя три различни домакинства, вземайки предвид различни обществени ситуации. Историята започва с мъж, който се успива за работа, бърза да се облече и решава да тръгне за работа с велосипед, оставяйки Renault Captur E-Tech hybrid паркиран в гаража. Продължава с няколко приятели, които се подготвят за вечерно излизане. Те напускат дома си под дъжда и се втурват към своето Renault Captur, но само за да вземат чадър от купето. В края на историята е представено семейство, чиито деца се приготвят да отидат на училище с автомобила, когато родителите вземат решение да оставят Renault Captur паркирано и да тръгнат пеша.

Прочети още:
Чехия конфискува Ferrari 458 Italia и го превърна в полицейска кола

Кавърът на песента на Шаная Туейн „You’re still the one“ от Okay Kaya, оркестриран от Start-Rec, поетично озвучава филма, за да подчертае, че Renault Captur E-Tech hybrid остава на разположение, когато имаме нужда от него, но все пак не е задължително да го използваме през цялото време.

Арно Белони, глобален главен маркетинг директор на Renault, заявява „Renault непрекъснато търси начини за развитие и иновация. С нашата хибридна технология E-Tech ние сме в състояние да предложим по-устойчиви автомобили, предлагащи по-чисто удоволствие от шофирането. За новия рекламен клип на Renault Captur E-Tech hybrid търсех смел подход, съобразен с времето. За първи път активно предлагаме на нашите клиенти да не използват автомобила си през цялото време, безпрецедентен избор в автомобилната индустрия.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *