728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Възродиха легендата Renault 5 Turbo – 400 к.с. и много карбон

Опционално ще се предлага дори и секвенциална скоростна кутия.

Изправени пред строги регламенти за емисиите, автомобилните производители се подготвят да прекратят поетапно сегмента на горещите хечове, задвижвани от двигатели с вътрешно горене. Не всяка надежда е изгубена обаче, тъй като тунинг компаниите се стремят да поддържат духа жив и да поставят в центъра на вниманието някои от най-големи хитове от миналото. В конкретния случай Legende Automobiles е ново име в бизнеса с реконструкции и има за цел да освежи класиката от 1980 г. – Renault 5 Turbo.

Запазвайки дизайнерската ДНК, която прави толкова специален хечбека със среден двигател, Turbo 3 е модерна интерпретация на оригиналния R5 с три врати. Неговият ръчно изработен корпус е предимно от въглеродни влакна, за да поддържа ниско тегло, а следата е разширена, за да побере по-големи 16-инчови предни и 17-инчови задни джанти.

R5 T3 на Legende Automobiles заменя старите крушки с нажежаеми жички във фаровете със светодиоди, като същевременно запазва класическия външен вид на своя предшественик. Разположени в новия заден дифузьор от две части, двойните изпускателни накрайници имат квадратна форма, за да допълнят ръбатия цялостен дизайн, отдавайки почит на оригинала от Renault. Turbo 3 се движи ниско до земята и използва окачване с двойни носачи отпред и отзад.

В кабината ретро духът е в комбинация с зцяло цифров инструментален дисплей пред шофьора, заместващ аналоговите циферблати. Впечатляващите оранжеви акценти на екстериора продължават отвътре и са приложени върху вентилационните отвори и каишките на вратите, както и върху преработения волан с две спици с минималистичен дизайн.

Прочети още:
Dacia Jogger е най-евтиният 7-местен автомобил в Европа

Legende Automobiles е оборудвал Turbo 3 с автоматичен двузонов климатичен контрол и ултратънки седалки с щедра странична опора и състезателен колан. Зад тях седи тръбна клетка, а зад нея е турбокомпресорен четирицилиндров двигател с 400 конски сили. Това е сериозно подобрение в сравнение с оригиналната мощност от 158 к.с. За жалост, не знаем точните характеристики на мотора, но определено можем да очакваме невероятна динамика. Опционално ще се предлага дори и секвенциална скоростна кутия, съобщава Motor1.com.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *