728 x 90

Отбелязаха 60-тата годишнина на Renault 4 с креативен концепт

Предната част на автомобила запазва емблематичните светлини, линии и силует на оригинала.

Тази година се навършват 60 години от създаването на емблематичния Renault 4L, автомобил, превърнал се в истинска история на успеха. Произвеждан в 28 страни, повече от 8 милиона бройки са продадени в над 100 страни за 30 години.

Renault превръща юбилея на модела в едногодишен празник с различни инициативи като глобална кампания в социалните медии с разнообразно съдържание всеки месец, тестдрайв на различни версии на историческия Renault 4L и колекция от 30 издания на Renault 4, изложена в Atelier Renault на Шанз-Елизе в Париж.

„Сътрудничеството с Матийо Леанер беше естествена стъпка,“ заяви Арно Белони, директор глобален маркетинг за марката Renault. „Помолихме го да измисли концептуален автомобил, който да демонстрира визията му за 4L. Крайният продукт беше изключителен. Автомобил, който наистина капсулира всичко, което марката си е поставила за цел да постигне чрез стратегическия план Renaulution: модерни и иновативни автомобили, които предизвикват емоции.”

Визията на Матийо Леанер е повлияна от паралелните светове на автомобилите и архитектурата. Renault SUITE N°4 е манифест към 4L, носещ същия чист, скромен и семпъл дух с приоритет на ефективността и спонтанността. SUITE N°4 запазва същите външни размери и силует като емблематичния модел, но внася ключов обрат. Задната част и люкът са заменени с поликарбонатни прозорци, които осигуряват осветление подобно на това в ателие на художник. Прозрачните слънчеви панели на покрива пропускат светлина, като същевременно помагат за зареждането на батерията на автомобила, който е модернизиран и вече 100% електрически.

Предната част на автомобила запазва емблематичните светлини, линии и силует на оригинала. Решетката е обработена с полиран алуминий, за да придаде на автомобила плавен и динамичен вид. Каросерията на автомобила е покрита с три слоя боя, за да изглежда като цимент – материал, който е синоним на съвременната архитектура.

В интериора Матийо Леанер използва плат за тапицерия, за да придаде топло и енергично усещане. Седалките и арматурното табло са покрити с жълто кадифе, докато гърбовете на седалките са завършени с дебела оребрена шенилна тъкан за устойчив вид. Багажникът е претърпял пълна трансформация, включваща подово покритие от естествени влакна и дървено чекмедже, което може да се сваля, за да осигури закътани места за сядане, когато люкът е отворен. Подобно на 4L в миналото, всички материали са „произведени във Франция“ и се доставят от висококачествени парижки производители на мебели.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт