728 x 90

Новият Range Rover Sport има 4.4 V8 битурбо от BMW и плъг-ин хибридна система

Модерната архитектурата на каросерията MLA-Flex осигурява перфектната основа –  инструментариум от хардуер, софтуер, дизайн и производствени процеси, като подпомага динамичното управление и изтънченост на новия Range Rover Sport.

Новият Range Rover Sport е най-динамичният модел на Land Rover, произвеждан някога, обединяващ гама мощни и отзивчиви силови агрегати и усъвършенствани и богати на технологии шаси системи, за да предостави нови нива на комфорт за водача и пъргавина – в съчетание с обичайния за Range Rover финес.

Модерната архитектурата на каросерията MLA-Flex осигурява перфектната основа –  инструментариум от хардуер, софтуер, дизайн и производствени процеси, като подпомага динамичното управление и изтънченост на новия Range Rover Sport. Най-новата интегрирана система за управление на шасито надгражда тези основи и ръководи модерните шаси технологии, които осигуряват еднакво високо ниво на контрол, стабилност и динамични възможности независимо от силовия агрегат или спецификацията.

MLA осигурява фундаменталните основи на изживяването зад волана на Range Rover Sport. Новата архитектура на каросерията е структурно най-коравата в историята на Land Rover – със статична коравина на усукване 33 kNm/deg – до 35% по-корава от преди. Тя осигурява основите, върху които се градят най-новите технологии на шасито и подобрения на окачването, допринасяйки за уникалната комбинация от динамична проходимост и изтънченост на новия Range Rover Sport.

Всеки силов агрегат на новия Range Rover Sport използва 8-степенна автоматична трансмисия ZF и най-новото поколение на системата на Land Rover Интелигентно задвижване на всички колела (iAWD) за най-ефективно разпределение на мощността на пътя чрез системата Интелигентна динамика на задвижване. Тя следи нивата на сцепление и действията на водача 100 пъти в секунда, за да предвижда и разпределя въртящ момент между предната и задната ос с цел оптимална тяга при всякакви условия. 

Задвижването на всички колела е винаги свързано при движение извън пътя, потегляне от спряло положение, при студено време и при скорости над 160 км/ч. В други случаи функциите Изключване на задвижването и Въртящ момент при необходимост на системата за задвижване на всички колела на Range Rover Sport управляват задвижващата система, като използват най-подходящата форма на задвижване за конкретната ситуация.

Динамиката при завиване с висока скорост се подпомага от електронния активен диференциал на новия Range Rover Sport. Той оптимизира тягата от задната ос, вдъхвайки по-голяма увереност при динамично шофиране и допълвайки управляващата го система Интелигентна динамика на задвижване, която приоритизира задвижването на задните колела.

Технологията Векторно разпределение на въртящия момент при спиране допринася за тези възможности на автомобила при завиване с висока скорост, увеличавайки пъргавината и сцеплението чрез следене на разпределението на въртящия момент между осите. Системата управлява недозавиването и прекомерното завиване и балансира разпределението на въртящия момент чрез спиране на едно от задните колела. Задната ос може да бъде блокирана, за да се създаде разпределяне 50/50 на въртящия момент за всяко колело.

Двигателна гама:

• P400 3.0 MHEV, 400 к.с., 550 Нм, 0-100 5.4 сек.

• P530 4.4 V8 битурбо, 530 к.с., 750 Нм, 0-100 4.3 сек.

• P440e 3.0 PHEV, 440 к.с., 620 Нм, 0-100 5.5 сек.

• P510e 3.0 PHEV, 510 к.с., 700 Нм, 0-100 5.2 сек.

• D300 3.0, 300 к.с., 650 Нм, 0-100 6.3 сек.

• D350 3.0, 350 к.с., 700 Нм, 0-100 5.6 сек.

Land Rover използва свръхмодерни виртуални симулатори за постоянно усъвършенстване на новия Range Rover Sport, включително нов, виртуален офроуд симулаторен елемент. Това е в допълнение към виртуалния свят, който включва картографирани местни пътища около централата в Гейдън.  Извършени са над 140 000 часа виртуален анализ преди изпитването на пътя, намалявайки броя реални километри, необходими за автопарк от прототипни автомобили. 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт