728 x 90

БГ пазар: Това доработено Peugeot 106 XSi струва 5200 лева

За мнозина 90-те години на миналия век са сред най-силните десетилетия в автомобилната индустрия. В тези години производителите имаха много и различни модели, които през последните години отстъпиха място на нарастваща бройка SUV и кросоувър машини. Някъде в първата половина на 90-те се ражда и този малък спортен автомобил. Toва е Peugeot 106 XSi, който

За мнозина 90-те години на миналия век са сред най-силните десетилетия в автомобилната индустрия. В тези години производителите имаха много и различни модели, които през последните години отстъпиха място на нарастваща бройка SUV и кросоувър машини. Някъде в първата половина на 90-те се ражда и този малък спортен автомобил.

Toва е Peugeot 106 XSi, който в момента е обявен за продажба в България. Както е очевидно, машината е сериозно доработена, а това лесно обяснява и цената от 5200 лева. Доработките са наистина много, затова ще оставим на продавача да сподели повече за тях. Публикуваме долния текст без редакторска намеса.

Шаси:

Изцяло презаварен кош, клетка по хомологация с безшевни тръби, Пребоядисан кош и вътрешно купе(без ръжди)

Купето е пребоядисано с GLASURIT в оригинален MIAMI BLUE цвят

Окачване:

Предни амортесьори Кони Спорт с прогресивни пружини -25мм

Заден мост ХСИ с къстъм амортесьори маслени 30% по-твърди

Заден мост ревизиран с полиуретан powerflex

Предни носачи с powerflex тампони

22мм стаб щанга с powerflex тампони

Спирачки:

Задни стандартни ревизирани с оригинални барабани и накладки(СФА)

Предни 266мм peugeot 206 gti ревизирани с оригинални дискове и накладки (СФА)

Шпилки 12.9 на 4-те колела с ботови глави отзад

Скорости:

Ревизирана кутия и полуоски 1.3 рали с диф 1.3 рали и усилено точково заварена корона

Съединител и маховик 180мм

Powerflex тампон на кутията

Двигател:

Повишена степен на сгъстяване, ревизиран мотор от-до

Ревизирана глава с ролкови кубилици, стандартен вал, раздвижно колело и къстъм всмукател с 67мм дросел

4-2-1 колектор суперспринт с 55мм генерация и 2 гърнета

Стандартна електроника Пежо Спорт гр. N софтуер Магнекор силиконови запалителни кабели

SPAL вентилатор

255л WALBRO Помпа 30 литров оригинален резервоар, смален в института по пластмаси, проверен на налягане и за микротечове

Интериор:

Ре-локиран акумолатор в багажника

Оригинални кори на вратите

Работещи Ел. стъкла

Шофьорска седалка Recaro карбон-кевуар и Sabelt 4т. колани (ТЯ НЕ Е ВКЛЮЧЕНА В ЦЕНАТА)

Пасажерска Fk седалка тип корито, с OMP 4т. сини колани

Трилъчов волан с изместен център(той е за смяна)

Уред за температурата на охл. течност

Оригинална XSi резервна гума закрепена в багажника

И още доста други подобрения!“

Повече информация можете да откриете в оригиналната обява.

Рубриката „БГ пазар“ цели да запознае читателите на AUTOCLUB.bg с интересни обяви от пазара за употребявани автомобили в България. Никаква част от материалите не е финансирана от страна на продавачите или когото и да е било, свързан по някакъв начин с обявите. В повечето от случаите нямаме контакт с лицата, които продават съответните автомобили.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт