728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Нов шеф за Opel от 1 септември тази година

Уве Хохгешурц, който в момента заема позицията на главен изпълнителен директор на Renault Германия, Австрия и Швейцария, бе определен за главен изпълнителен директор на Opel, считано от 1 септември 2021 година. Назначението идва в момент, в който уникалната германска марка в състава на Stellantis разширява обхвата на своите търговски дейности с навлизане на пазара в

Уве Хохгешурц, който в момента заема позицията на главен изпълнителен директор на Renault Германия, Австрия и Швейцария, бе определен за главен изпълнителен директор на Opel, считано от 1 септември 2021 година. Назначението идва в момент, в който уникалната германска марка в състава на Stellantis разширява обхвата на своите търговски дейности с навлизане на пазара в Китай и ускоряване на развитието в ерата на електрификация. Той ще наследи на поста Михаел Лошелер, който е решил да преследва нови предизвикателства извън Stellantis.

Уве Хохгешурц ще се присъедини към висшия мениджърски екип на Stellantis и ще се отчита директно на изпълнителния директор на Stellantis Карлос Тавареш. Хохгешурц започва кариерата си в автомобилната индустрия през 1990 година като служител във Ford, преди да се присъедини към VW през 2001 година и към екипа на Renault през 2004 година. Мениджърът изучава бизнес администрация в Германия (Вупертал и Кьолн), Великобритания (Бирмингам) и Франция (Париж Дофен).

„Бих искал да благодаря сърдечно на Михаел за това, че заедно с екипа на марката положи здрави и устойчиви основи за Opel. Изпълнението на  впечатляващата програма за реорганизация на компанията проправя пътя за предстоящото търговско развитие на марката в световен мащаб. Убеден съм, че Уве ще управлява успешно през този нов период в развитието на марката Opel, благодарение на своя над 30-годишен опит в сферата на автомобилната търговия. Пожелавам на Михаел всичко най-добро за следващите етапи в развитието на неговата кариера“, заяви изпълнителният директор на Stellantis Карлос Тавареш.

Прочети още:
Продажбите на нови коли в Германия се сринаха до нива от 1992 г.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *