728 x 90

OMV с дарения по социални каузи от над 200 хил. лева през 2020 година

През годината OMV България подкрепи болници, здравни институции и различни местни неправителствени организации с финансови и предметни дарения.

В година, в която цялостното усещане беше, че едва ли не всеки има нужда от помощ, OMV България дари близо 200 хил. лв. за социални каузи и различни инициативи. В отговор на предизвикателствата, поставени от пандемията от COVID-19, компанията разшири обхвата на благотворителната си дейност.

„Вече повече от 20 години OMV България създаваме кампании и подкрепяме инициативи, с които да откликнем на нуждите на обществото, икономиката и околната среда. Правейки равносметка в края на тази много трудна година, OMV показа, че добре разбира своята социална отговорност и компанията пое важна роля в подкрепата на местните общности в борбата им срещу COVID-19. Разбира се, продължихме и своята дългогодишна подкрепа за децата в нужда,“ каза Дечебал Тудор, Управител и Ритейл мениджър на OMV България.  

Още в самото начало на пандемията от коронавирус, OMV се присъедини към националната кампания за събиране на средства, инициирана от Български Червен кръст “Заедно срещу COVID-19”. До този момент са направени дарения както от съпричастни клиенти на касите на бензиностанциите, така и от самата компания. Събирането на средства по кампанията продължава.

Тази година OMV и БЧК разшириха дългогодишното си сътрудничество и в други области, като една от тях е поставянето на специални контейнери на Хюманита с логото на БЧК за разделно събиране и рециклиране на дрехи и текстил на територията на бензиностанции на OMV в страната.

Също така OMV подкрепя съвместната информационна кампания на БЧК и Съюза на българските автомобилисти (СБА) – „COVID-19 няма да почива по празниците“, чиято цел е повишаване на информираността относно разпространението на коронавируса, мерките за безопасност и превенция сред пътуващите.

През годината OMV България подкрепи болници, здравни институции и различни местни неправителствени организации с финансови и предметни дарения. Сред даренията са дезинфектанти, кафемашини и продукти от VIVA магазините, както и гориво за линейки. Подкрепа в борбата с COVID-19 получиха също и местни власти.

В подкрепа на българския туристически сектор OMV се включи в инициативата на МЕТРО “Преоткрий България”. В рамките на кампанията OMV стартира редица промоции и продължава да предоставя различни отстъпки и бонуси за клиентите на онлайн платформата.

Паралелно, OMV реализира и собствена кампания „Заедно преоткриваме България на път“, чиято цел беше да промотира вътрешния туризъм и стимулира повече хора да преоткрият красотата на родината. В рамките на инициативата, след гласуване на Facebook страницата на компанията, дарения бяха  направени в помощ на децата от “Карин дом” и “SOS Детски селища” – две организации, които OMV традиционно подпомага от години.

Друга част от средствата ще бъдат използвани за закупуването и засаждането на дръвчета. Залесяването е един от дългосрочните проекти, в които служителите на компанията взимат активно участие.  

Като социално отговорна компания OMV България ще продължи да дарява и да подкрепя важни за обществото каузи. В стремежа ни да осигурим „енергията за по-добър живот“ OMV поставя стратегията за постигане на устойчивост в основата на всички дейности на компанията. Наши приоритети са както грижата за клиента, така и грижата за благосъстоянието на обществото и природата.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт