Nokian: Повишава се търсенето на всесезонни гуми в Източна Европа

Промените в бизнеса с гуми са движени от две големи потребителски тенденции: удобство и устойчивост, коментират експертите от Nokian. На практика това означава повишено търсене на всесезонни гуми, по-големи размери джанти, разрастващ се бизнес с автопаркове, преминаването на електрическите автомобили в превозни средства за масова употреба и това, че все повече аспекти на бизнеса и

Промените в бизнеса с гуми са движени от две големи потребителски тенденции: удобство и устойчивост, коментират експертите от Nokian. На практика това означава повишено търсене на всесезонни гуми, по-големи размери джанти, разрастващ се бизнес с автопаркове, преминаването на електрическите автомобили в превозни средства за масова употреба и това, че все повече аспекти на бизнеса и личния живот са застъпени онлайн.

До 80% от гумите в Европа се търсят онлайн, а делът на онлайн покупките варира между 10-40%. В тази връзка, Nokian планира допълнително да развие многоканалното си предлагане отвъд търговията на едро, на дребно и онлайн и да обслужва подобаващо нуждите и на разрастващия се бизнес с автопаркове. Компанията също така рационализира организацията на веригата си за доставки, която беше преместена в Прага заедно с обслужването на клиенти.

 „Вече разширяваме продуктовото си портфолио с повече предложения адаптирани за пазара. Ще уловим възможността за развитие и при летните гуми благодарение на новия ни тестови център в Испания. Искаме да засилим присъствието си на най-големия пазар на гуми в Германия, и да продължаваме географски да разширяваме присъствието си в пазари, където пазарния ни дял по-нисък, като например в Италия, Франция и Испания.“, Бари Курта, старши вицепрезидент за Централна Европа.

Имаме стабилен ръст в сегмента за всесезонните гуми, но не за сметка на нашата най-голяма сила, която е бизнесът със зимни гуми. Фокусът ни върху големите размери джанти беше много успешен, като по този начин спечелихме пазарен дял и съумяхме да се развиваме по-бързо от самия пазар. Сега искаме да продължим с начинанията, които се доказаха като успешни.“, добавя Курта.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget