728 x 90

Nissan Qashqai получи ново хибридно задвижване – ДВГ не задвижва колелата

Когато беше представен на света през февруари миналата година, новият Nissan Qashqai беше пуснат на европейския пазар без дизелов двигател, а само с един турбо бензинов агрегат с две мощности. Накратко беше споменато нов тип хибридно задвижване, а най-накрая дойде времето японската марка да пусне допълнителни подробности за Qashqai E-Power преди лансирането му на пазара

Когато беше представен на света през февруари миналата година, новият Nissan Qashqai беше пуснат на европейския пазар без дизелов двигател, а само с един турбо бензинов агрегат с две мощности. Накратко беше споменато нов тип хибридно задвижване, а най-накрая дойде времето японската марка да пусне допълнителни подробности за Qashqai E-Power преди лансирането му на пазара на Стария континент през късното лято на тази година.

Qashqai E-Power е първият модел на Nissan, който получава новия електрифициран двигател в Европа. Това е хибрид, различен от всеки друг на пазара, който до голяма степен се базира на задвижването на Note E-Power. Новият хибрид разполага с по-голям 1.5-литров двигател, който замества 1.2-литровия агрегат на хечбека. Двигателят с вътрешно горене действа като генератор и осигурява енергия, съхранявана в батерия. ДВГ има 156 к.с., но тази мощност никога не достига до колелата.

Вместо това, електрическата енергия, доставяна от турбо бензиновия агрегат, захранва електрически двигател със 190 к.с. Електрическият двигател е с подобен размер и изходна мощност като електрическите двигатели, използвани в настоящите електрически превозни средства на Nissan. Електричеството, генерирано от ДВГ, може да се предава чрез инвертор към батерията, електрическия мотор или и двете, според сценария на шофиране.

На теория тази силова система трябва да позволи на двигателя с вътрешно горене да работи в оптималния си оборотен диапазон и най-добрата степен на компресия, което води до повишена ефективност и по-ниски емисии на CO2. В допълнение, усещането, което ще получите зад волана, трябва да бъде много подобно, ако не и еднакво, на шофирането на напълно електрически автомобил, тъй като колелата винаги са задвижвани от електрическия мотор. Просто казано, очаквайте моментално разгръщане на въртящ момент, смесено със звук от 3-цилиндров двигател.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт