728 x 90

Nissan Max-Out: Бъдещето изглежда обещаващо забавно

През 2021 г. концептуалният модел Max-Out направи своя виртуален дебют. В началото на 2023 г. електрическият кабриолет ще се появи в реалния свят. Под наслова Nissan Futures през ноември 2021 г. японската  марка представи електрическия кабриолет Max-Out в чисто виртуална форма като част от публикуването на своята стратегия за електрификация до 2030 г. В изданието

През 2021 г. концептуалният модел Max-Out направи своя виртуален дебют. В началото на 2023 г. електрическият кабриолет ще се появи в реалния свят. Под наслова Nissan Futures през ноември 2021 г. японската  марка представи електрическия кабриолет Max-Out в чисто виртуална форма като част от публикуването на своята стратегия за електрификация до 2030 г. В изданието на Nissan Futures за 2023 г. посетителите могат да се възхищават на Max-Out като реален концептуален автомобил.

Кабриолет с електрическо задвижване

Двуместният кабриолет Nissan Max-Out се основава на философията за обединяване на пътниците и автомобила в едно цяло. В същото време кабриолетът излъчва усещане за свобода и откритост. Въпросът за динамиката на пътя също не би трябвало да е пренебрегнат. В момента Nissan няма планове за масово производство на Max-Out. Поради това по време на презентацията Nissan не дава подробна информация за концептуалния автомобил. Той обаче има за цел да покаже как обществените аспекти могат да бъдат съгласувани с изискванията на отделните индивиди. Първоначално виртуалният концептуален автомобил беше проектиран върху нова електрическа платформа тип скейтборд, с по един двигател на всеки мост. За източник на енергия трябваше да служи твърдотелна батерия. Двата двигателя действат като усъвършенствано двойно  предаване, което Nissan нарича e-4Force. На борда трябваше да са налице и технологии за автономно движение.

Дизайн като от видеоигра

Визуално Max-Out е изключително ъгловат. Правоъгълната радиаторна решетка е обрамчена от LED светлинна лента; задната част има същия светлинен подпис. От решетката до задната част силуетът се простира като леко извита линия. Предното стъкло без рамка израства директно от предния капак, през  който минава въздушният поток. Интериорът на Max-Out напомня за ранните видеоигри – тук имате много здраве от Tron. Гигантски екран изпълва почти цялата широчина на арматурното табло, воланът прилича на контролер за игра. Корпусите на седалките с прибиращи се опори за глава сякаш плуват до централния тунел. Осветените мрежести линии на пода и панелите на вратите създават футуристичен вид. Потенциална конструкция на гюрук не може да бъде идентифицирана. Колелата се крият зад дисплеи, които показват графики във формата на фуния.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт