728 x 90

Новият VW Passat: Разработен от Skoda и все по-луксозен, по-практичен и по-близо до Phaeton

За първи път Volkswagen се доверява за разработката на VW модел на дъщерното си дружество Skoda. Следователно чешката марка отговаря не само за създаването на следващата Skoda Superb, но и за VW Passat, който ще бъде пуснат на пазара през 2023 г. Участието на Skoda обаче е ограничено до техническата периферия, която не се покрива

За първи път Volkswagen се доверява за разработката на VW модел на дъщерното си дружество Skoda. Следователно чешката марка отговаря не само за създаването на следващата Skoda Superb, но и за VW Passat, който ще бъде пуснат на пазара през 2023 г. Участието на Skoda обаче е ограничено до техническата периферия, която не се покрива от модулната напречна платформа на групата (MQB). Мнозина смятат, че всички възможности на MQB ще бъдат изчерпани в разработването на Passat. Не е далеч и сравнението с Mercedes S-класа, като дори се чуват и твърдения като: „Ако не беше комби, новият Passat можеше да се казва и Phaeton.“ И Superb, и Passat лежат върху една и съща платформа и слизат от една и съща поточна линия в словашкия завод в Братислава.

Моделът, който сега е уловен в камуфлаж, показва, че новият Passat ще се увеличи по отношение на междуосие и ширина. Той получава модифицирана предница с тесни фарове и хромирана решетка. Визуално разликите спрямо предшественика трябва да са по-големи, отколкото показва нашият ретуш от първата снимка. Но също така е ясно, че клиентите на Passat няма да получат пълна изненада в модно отношение. Отзад светлините са снижени, а престилката е модифицирана. Вътре акцентът трябва да бъде върху пространството и функционалността. Но базираната във Волфсбург компания също взе присърце неотдавнашната критика относно качеството на изработка и начинът на работа на продуктите си. Трябва да има „гигантски стъпки“ по отношение на материалите и дребните детайли.

MQB позволява и двойно и предно задвижване, както и дизелови и бензинови двигатели, които ще идват и като меки или plug-in хибриди. Отново ще има и версия Аlltrack. Но това, което повече няма да се предлага е Passat седан. Тази форма в последно време не намери много купувачи, като около 90% от клиентите на актуалното поколение избраха комбито. Като „замяна“ любителите на седаните ще трябва да прибегнат до напълно електрическия ID.7. Между другото, електрическият модел с вътрешно означение „Aero B“, слиза от поточната линия в завода в Емден и по този начин директно наследява Passat. VW също ще произвежда ID.7 в Китай и дори ще го предлага като комби. За китайските клиенти ще е налична още една промяна – за първи път при тях моделът ще се базира на MQB платформата, а не на PQ46 версията от пета генерация на Passat.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт