Новото Peugeot 308 няма да получи спортна GTI версия

Най-просто казано, версията на новия 308 с мощност от 225 к.с., която вече съществува, ще остане най-мощната за серията.

Нов репортаж на TopGear твърди, че няма да има Peugeot 308 GTI или 308 Sport Engineered. И това не е само спекулация, тъй като информацията бе потвърдена пред публикацията от Джером Мишерон, продуктов директор на Peugeot.

„Ако погледнете пазара за спортни версии, той се срина“, коментира той пред TopGear.

Имаше ранни съобщения за потенциален горещ хечбек със задвижване на всички колела и плъг-ин хибриден двигател, базиран на новия 308. За съжаление това няма да се случи, тъй като Мишерон добавя, че Peugeot все още „не вижда пазар“ и за такава кола. Плъг-ин задвижването пък „добавя допълнителна тежест“.

Най-просто казано, версията на новия 308 с мощност от 225 к.с., която вече съществува, ще остане най-мощната за серията.

Едно нещо, което липсваше в прессъобщението на Peugeot при пускането на новия 308, беше информация за потенциален изцяло електрически вариант. Оказва се, че това е „в нашите планове“, както Micheron потвърди пред британското издание, но много преди това френският автомобилен производител ще пусне комби версия на новия 308.

Когато стартира разработката на 308, Peugeot трябва да избира между две налични платформи. Първата е архитектурата, която Citroen използва за C4, но тя се смята за твърде елементарна за по-модерния и позициониран по-високо на пазара 308.

Прочети още:
Финални тестове за електрическия BMW iX1

В крайна сметка Peugeot избира платформата EMP, която дава повече свобода по отношение на дизайна, технологиите и електрификацията.

Новият 308 ще се произвежда във Франция и ще започне да пристига при дилърите на Peugeot в Европа от втората половина на годината.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *