728 x 90

Новият Ford Ranger има 3.0 V6 дизел и куп технологии

Най-накрая в града има нов рейнджър. Изминаха повече от 11 години, откакто Ford Ranger от поколение T6 беше пуснат в продажба в Австралия и други пазари и сега Ford най-накрая го заменя с изцяло нова генерация. Приемайки еволюционен дизайн на предната част в стила на Maverick и F-150, новият пикап крие доста важни промени под

Най-накрая в града има нов рейнджър. Изминаха повече от 11 години, откакто Ford Ranger от поколение T6 беше пуснат в продажба в Австралия и други пазари и сега Ford най-накрая го заменя с изцяло нова генерация. Приемайки еволюционен дизайн на предната част в стила на Maverick и F-150, новият пикап крие доста важни промени под така познатата си визия.

Като за начало, междуосието е удължено с 50 милиметра за по-голямо място за краката на тримата пътници, седнали отзад. Това е възможно чрез преместване на предните колела напред с 50 мм, което също ще доведе до позитиви що се отнася до ъгъла на заход, за да направи Ranger по-способен извън пътя. Също така, отпред нова хидроформирана структура позволява на инженерите да освободят повече място в двигателния отсек за по-голям V6 турбодизелов двигател, за който ще стане дума след малко.

Отзад, следата е разширена също с 50 мм, за да създаде по-просторна товарна площ, достатъчно голяма да побере лист строителен шперплат или палет в пълен размер, според инженерния мениджър на Ranger Антъни Хол. Ако се вгледате отблизо, ще забележите вградени странични стъпала зад задните колела за по-лесен достъп до товарното легло.

Говорейки за това, товарната зона има здрава пластмасова облицовка, която Ford обещава да издържи много безпроблемни години експлоатация. За да повиши практичността, 2022 Ranger получава допълнителни точки за закрепване на товара, монтирани върху стоманени тръбни релси, за лесно обезопасяване на ценните предмети, които превозвате.

Обновената камионетка също така е зареден с доста нови технологии, включително матрични LED фарове и 360-градусова камера. Новият Ranger поддържа актуализации на софтуера по въздуха и дава на собствениците възможността да използват приложение за смартфони за дистанционно управление на универсалното осветление на товарния отсек.

Що се отнася до двигателите, старият редови 2.5-литров дизел е заменен от нов V6 турбодизел с 3.0-литров работен обем. Изходните цифри не са предоставени към този момент, но мениджърът на програмата Ranger Притика Махарадж казва, че Ranger се чувства като по-голям пикап, когато е оборудван с по-мощния двигател. Не можем да бъдем сигурни, но имайки предвид партньорството между Volkswagen и Ford, не е изключено въпросният агрегат да е именно от VW. Припомняме, че следващото поколение Amarok ще бъде ребрандирана версия на този Ranger.

Наличен за клиентите ще бъде и 2.0-литров дизел във версии с една и две турбини. Първият ще се предлага в две мощности, докато вторият може би е наследник на предлагания в предишния Ranger Raptor битурбо 2.0 дизел със 210 к.с. Като алтернатива, Ford ще предлага своя обновен пикап с 2.3-литров EcoBoost бензин.

Наличността ще зависи от пазара, тъй като не всички задвижващи агрегати ще се предлагат в над 180-те страни, където автомобилният производител от Диърборн възнамерява да продава новия Ranger. В зависимост от типа на двигателя, инсталиран под капака, ще има шестстепенна ръчна скоростна кутия или автоматична със същия брой предавки, плюс най-новата 10-степенна автоматична кутия на Ford. Наличните към момента снимки представят единствено модела за Австралия, отбелязва Motor1.com.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт