Mercedes W124 става все по-търсен, цената му не спира да расте

Дори и по-базовите модели W124 в добро състояние струват спокойно над 20 000 лева.

Да кажем за Mercedes W124 просто че е добър автомобил, е горе долу като да наречем Bohemian Rhapsody на Queen просто „хубава песен“… Според мнозина, това е най-добрият Mercedes, създаван някога, дори и най-добрият автомобил въобще.

Едно е сигурно – моделът притежава забележителен, неподвластен на времето стил, притежава класа, с която малцина могат да се сравняват, направен е като за вечността и при добра поддръжка може да изминава почти неограничен пробег без значение от възрастта на автомобила, а техниката му е едновременно рафинирана и дълговечна. Накратко – действително едно от най-добрите произведения на марката Mercedes, а и на автомобилната индустрия като цяло.

Дебютирал през 1984 и произвеждан до 1995 година като седан и комби и до 1997 година като купе и кабриолет, W124 е произведен в тираж над 2 милиона автомобила с каросерия седан, над 340 000 комбита Т-модел, почти 142 000 купета С124 и приблизително 34 000 кабриолета. През годините автомибилът се предлага в множество разнообразни версии – от неразрушимия 200D с неговия атмосферен дизел със 72 конски сили до култовите, редки и ужасно скъпи днес спортисти 500E и E 60 AMG.

Прочети още:
Trabant: Картоненият тигър, днес вече класически модел

Седанът е дълъг 4,77 метра и има радиус на завиване от 11,3 метра, а комбито може да се похвали с товарен обем между 530 и 1770 литра. Автомобилът предлага изключително добър комфорт на возене, а интериорът му е изпълнен с невероятна педантичност до най-малкия детайл. Резервни части все още се намират с лекота, а поддръжката, специално при автомобили с двигатели М102 и М103 е лесна и не много скъпа. Здравината е пословична, а автомобилите с пробег половин или дори цял милион километра зад гърба си са повече, отколкото при всеки друг модел в историята.

Не е чудно, че такъв изключителен модел днес се радва на огромна популярност, а цените на вторичния пазар растат буквално ден след ден, особено на по-редките версии и на екземплярите в безупречно оригинално състояние. Дори и по-базовите модели, като този E230 на оригинални 148 500 километра, струват спокойно над 20 000 лева. А таван на цените за по-редките модификации на практика няма.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *