728 x 90

Mercedes е единствената луксозна марка от автомобилния сектор в топ 10  на Best Global Brands

Mercedes-Benz увеличи стойността на своята емблематична едноименна марка с 10% през последната година, показва проучването на Interbrand – Best Global Brands 2022 (Най-добри глобални марки 2022). Това подчертава успешния преход на компанията към електрическо и софтуерно задвижвано бъдеще. През 2021 г. Mercedes-Benz инициира препозициониране на бранда и актуализация на стратегията си, като се отдели от

Mercedes-Benz увеличи стойността на своята емблематична едноименна марка с 10% през последната година, показва проучването на Interbrand – Best Global Brands 2022 (Най-добри глобални марки 2022). Това подчертава успешния преход на компанията към електрическо и софтуерно задвижвано бъдеще. През 2021 г. Mercedes-Benz инициира препозициониране на бранда и актуализация на стратегията си, като се отдели от Daimler Truck. Стремежът е за още по-целенасочено съсредоточаване върху луксозния сегмент и последователно използване на възможностите за растеж и печалба.

Mercedes-Benz има за цел създаването на най-желаните автомобили в света и заемането на водеща позиция в електрическото задвижване и софтуера за превозни средства. Както Mercedes-Benz обяви през май 2022 г., за да постигне структурно по-високо позициониране на марката, моделното портфолио ще бъде преосмислено. А стратегическото решение на компанията да предлага изцяло електрически автомобили във всеки сегмент до 2030 г., както и амбицията да постигне въглеродна неутралност до 2039 г., укрепва връзката между лукса и устойчивостта.

„Устойчивото класиране на Mercedes-Benz на осмо място, както и двуцифреното увеличение на стойността на марката до повече от 56 милиарда щатски долара, потвърждават нашия стратегически курс. Това е да дефинираме устойчивия лукс на бъдещето, да поставим нашите клиенти още повече в центъра на всичко, което правим, и да превърнем всяка точка на контакт с нашата марка в уникално изживяване. Гордея се, че работата на целия екип за нашата марка се отплаща и се отразява в този страхотен резултат“, заяви Бетина Фетцер, вицепрезидент „Комуникации и маркетинг“ в Mercedes-Benz AG.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт