728 x 90

БГ пазар: „Продавам си легото, набор 2002, 2.7 мотор“ или Mercedes C-Class W203 за 8500 лева

Макар и като цяло българското автомобилно общество да не е известно с много качествени доработки, определено има доста изключения на правилото. Чудесен пример за това е този Mercedes-Benz C-Class от поколение W203, който в момента се продава на цена от 8500 лева. Доста трудно е да опишем всички модификации по машината, затова ще оставим на

Макар и като цяло българското автомобилно общество да не е известно с много качествени доработки, определено има доста изключения на правилото. Чудесен пример за това е този Mercedes-Benz C-Class от поколение W203, който в момента се продава на цена от 8500 лева.

Доста трудно е да опишем всички модификации по машината, затова ще оставим на самия продавач да опише какво е направил. Публикуваме текста по-долу без редакторска намеса:

„ПРОДАВАМ си легото. Набор 2002, 2.7 мотор, автомат. Заводско си беше с доста екстри (Avantgarde) за модела, аз добавих още малко, но все пак няма да кажа, че е с всички. Мисля че липсват шибедах, печка, теглич, пера на волана. Та – отвън е цялостно пребоядисана преди година+ и излекувана от ръждата, както и всички детайли отвънка са сменени с фейсови такива. Боята е 775 вече, а не 744. В двигателния отсек е ремонтирано следното: рециклирана турбина преди 2-3 месеца, сменен маслен охладител с нов сега + ревизия на вихровите клапи – в чудно състояние са (бях забравил че са сменени с нови от предишния собственик). Дюзи и свещи – таман са си, без забележки. Нов радиатор на климатика, който работи идеално. Нова водна помпа (тая пролет сменяна).Масло двигател сменено преди месец, на кутията току що + сменен тампон, клапанно тяло и т.н. Фаровете са с рециклирани лупи от CarValentin, с лед на дългите. Предния сам модул е сменен с фейсов. Предни амортисьори, пружини, тампони – Билщайн. Спирачките са сменени с най големите 4 бутални – 345мм, като апаратите са рециклирани изцяло. Дискове ате с накладки брембо. Отзад нови дискове брембо, с нови спирачни накладки брембо + нови накладки на ръчната и нови жила. Гумите с които е в момента са точно на един сезон Lassa, спорт пакет (225/45/17 + 245/40/17). Зимните са Нокиан на 2 зими, които са на джанти също отново спорт пакет. Така – влизаме вътре, в мултивселената на 203/209/211/219/204/212

Таван от черна изкуствена алкантара, мое дело. Табло от цлк, с километраж от 209/211/219. Сменен интериор с фейсов, като 95% от копчалъците работят. Волан махагонов от 219ка както и лоста. Подгрев, обдухване, надуване, памет на двете седалки, които са от 219ка. С бутона за щората се включва задната чистачка. Двете аларми на колата работят, че и пищи на всичкото отгоре… Медията си работи супер, както и навигацията й + че я показва на километража. Към нея има вързан афтърмаркет оптичен блутут/чейнджър, с който си връзвате телефона и водите разговори, бутоните на волана (вдигане/затваряне) работят, копира указателя в километража и медията. Както и си върви и музика от телефона през нея с уникално качество. Дигиталния климатроник си работи перфектно и е истински, а не е сменен само панела, колкото за парлама. Прибиране на огледалата при заключване на колата, пръскалки фарове – ✓. От бутона на шофьорската врата се отваря багажника (ама трябва ръчичка да го вдигне все пак де).

Прочети още:
БГ пазар: Този V6 американец на 240 000 км струва 36 900 лева

Отзад – мдаааа, има подгрев на задните седалки, който работи. Мда – подлакътник от 219ка с къпхолдери както се вижда. Тотал, колата има 6 оригинални къпхолдера (3 отпред, 3 отзад). Ходим у багажното отделение – нищо интересно, всичко налично + бас Босе, вързан към медията (самото цялостно озвучаване на автомобила не е Босе, само бас е сложен + централно говорителче). Поради размера на големите спирачки и резервната гума е сменена със 17ка патерица. Километража забравих – дали километрите са 200 150/435 500/800 000 – божа работа, не ме интересува. Аз за 4г има няма и навъртях 80к/90к, пък вие си говорете каквото искате . 100% забравям нещо, но мисля че стана ясно, че колата е гледана.

Парите набити в нея НИКОГА не мога да избия, нямам и намерението, пък ако кажа на някой колко са(макар че и аз забравих) ще ме пишат в държавен вестник. Предвид горе описаното ЕСЕ, че колата не е на 100% перфектна (поне според мен) съм готов да се разделя с нея на сумата от 8500лв БЕЗ коментар.“

Повече информация можете да откриете в оригиналната обява.

Рубриката „БГ пазар“ цели да запознае читателите на AUTOCLUB.bg с интересни обяви от пазара за употребявани автомобили в България. Никаква част от материалите не е финансирана от страна на продавачите или когото и да е било, свързан по някакъв начин с обявите. В повечето от случаите нямаме контакт с лицата, които продават съответните автомобили.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *