728 x 90

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance е супер хибрид с 831 к.с.

Сякаш моделната гама на Mercedes-AMG GT с 4 врати не беше достатъчно сложна, за да се следи, днес марката добавя и друг модел към семейството. Това е Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. „E“ в името показва, че това е първият плъг-ин хибрид на Mercedes-AMG и несъмнено първият от многото идващи такива. И така, какво

Сякаш моделната гама на Mercedes-AMG GT с 4 врати не беше достатъчно сложна, за да се следи, днес марката добавя и друг модел към семейството. Това е Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. „E“ в името показва, че това е първият плъг-ин хибрид на Mercedes-AMG и несъмнено първият от многото идващи такива.

И така, какво предлага новият PHEV AMG? На първо място, много мощност. Комбинацията от 4.0-литров V8 с двойно турбо, 6.1-киловатчасова батерия и електрически мотор, монтиран на задната ос, дава на тази кола впечатляващи 831 конски сили и 1400 Нм на въртящ момент. Казано по-ясно, това е най-мощният заводски продукт на Mercedes-AMG в цялата история на компанията.

Инженерният екип в Афалтербах работи в тясно сътрудничество с експертите на Mercedes-AMG от Формула 1 във Великобритания, за да създаде мощната, но лека батерия. Тя има тегло от 89 килограма и захранва електромотор с мощност от 204 к.с. Но тъй като целта на батерията е повече мощност, а не електрически пробег, GT 63 постига пробег от едва около 12 километра само на ток.

Като оставим настрана ограничения пробег, GT 63 ще се ускорява до 100 км/ч само за 2.9 секунди, което е по-бързо дори от GT Black Series Coupe (3.1 секунди). На спортния седан са необходими по-малко от 10 секунди, за да достигне 200 км/ч, а максималната скорост е 315 км/ч.

Присъединявайки се към вече наличните режими на шофиране на моделите GT 53 и GT 63 – Comfort, Sport, Sport Plus, Race и Slippery – новият режим на електрическо задвижване позволява на SЕ Performance да се движи с електрическа тяга до скорост от 130 км/ч. Колата е оборудвана с четиристепенна регенеративна спирачна система, която варира от ниво 0 (изключено) до ниво 3 (шофиране с един педал). Има и регенеративен режим само за писта, предназначен за най-добро представяне в завои.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт