Програмата от предварителни изпитания за джипката DBX стана най-обширната в историята на компанията Aston Martin и тя върви към своя край. Тестовите модели бяха карани по рали трасета, шосета в дълбоката британска провинция, немски скоростни аутобани и, разбира се, на Нюрбургринг. Според думите на заводските изпитатели, обиколка по Северната дъга е преодоляна за по-малко от
Програмата от предварителни изпитания за джипката DBX стана най-обширната в историята на компанията Aston Martin и тя върви към своя край. Тестовите модели бяха карани по рали трасета, шосета в дълбоката британска провинция, немски скоростни аутобани и, разбира се, на Нюрбургринг.
Според думите на заводските изпитатели, обиколка по Северната дъга е преодоляна за по-малко от осем минути, т.е. примерно за времето което показва Porsche Cayenne Turbo S от миналото поколение. От компанията заявяват, че DBX взима завоите не по-лошо от Vantage, а ефективността на спирачките е по-добра дори от тази при суперколата Aston Martin DBS Superleggera.
Обнародвани са и други факти. Aston Martin DBX ще бъде задвижван от битурбомотор V8 4.0 – същият агрегат на AMG, който се слага в моделите Vantage и DB 11, бе да броим многото топ мерцедеси. За британския кросоувър двигателят е настроен примерно на 550 к.с. и 700 Нм. Максималната скорост на джиплата ще превишава 290 км/ч, а особено внимание се отделя на настройката на звука от ауспуха.
За кросоувъра е разработена нова платформа, която впоследствие ще залегне в основата на моделите от възродената марка Lagonda. Изцяло серийният Aston Martin DBX ще бъде представен през декември, а производството ще бъде организирано в новия завод на фирмата в Уелс.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *