728 x 90

Шеф на BMW: Трябва да работим с Мъск!

    Един от шефовете на BMW Манфред Шох, заяви пред германското списание Manager, че за да постигне успех при автомобилите, баварската компания трябва да ползва опита на Tesla и дори да „работи” с шефа на американската фирма Илън Мъск. Tesla е компанията, която направи електромобилите популярни и модерни в последните години, но „класическите” автомобилни производители все

    Един от шефовете на BMW Манфред Шох, заяви пред германското списание Manager, че за да постигне успех при автомобилите, баварската компания трябва да ползва опита на Tesla и дори да „работи” с шефа на американската фирма Илън Мъск.

    Tesla е компанията, която направи електромобилите популярни и модерни в последните години, но „класическите” автомобилни производители все още не приемат сериозно компанията на Мъск, въпреки че сред клиентите тя има статут, подобен на този на Apple и продуктите на компанията.

    Шох е на мнение, че BMW сама да произвежда батериите за електромобилите на компанията – практика, към която строго се придържа Tesla – чрез строежа на гигафабриката в Щатите и партньорството с Panasonic.

    „Tesla контролира цялата верига на производството – обясни Шох. – В тази компания са наясно с това какво означават електромобилите и какво е нужно за тях. Заслугата за това е основно на Мъск, който се възползва отлично от партньорството с голям играч в областта на батериите, но остана независим.”

    На фронта на електромобилите Tesla е неоспоримият лидер, а всички останали са в ролята на догонващи. Все още обаче иновативната компанията трудно излиза на печалба за по-дълъг период, но анализаторите са на мнение, че вече се вижда краят на периода на огромните харчове.

    И накрая, Шох смята, че е необходима някаква форма на партньорство или поне комуникация между BMW и Мъск и Tesla, тъй като прогресът на Tesla e доказателството, че е възможен прогрес при електромобилите.

    „Членовете на борда на директорите на BMW би трябвало по-интензивно да търсят контакт с Мъск, който досега би трябвало да е банкрутирал, но това не се е случило и той е важна част от автомобилния бизнес”, коментира Шох.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт