728 x 90

Без промяна в плана: Ford Focus ST си остава само с предно предаване

    Поради неясното бъдеще на Ford Focus RS се появиха слухове за възможността компанията да предложи 4х4 версия на версията Focus ST. Шансове това да се случи обаче няма. Потвърждение идва лично от Стефан Мюнзингер, ръководител на спортната дивизия на Ford в Европа. "Не, нямаме планове за Focus ST с 4х4 задвижване. Това ще си остане задвижването

    Поради неясното бъдеще на Ford Focus RS се появиха слухове за възможността компанията да предложи 4х4 версия на версията Focus ST.

    Шансове това да се случи обаче няма. Потвърждение идва лично от Стефан Мюнзингер, ръководител на спортната дивизия на Ford в Европа.

    "Не, нямаме планове за Focus ST с 4х4 задвижване. Това ще си остане задвижването на Focus RS."

    Припомняме, че Focus ST с 2.3-литров EcoBoost се превърна в най-мощния сериен Focus ST в историята на модела. Максималната мощност тук е 276 к.с., а въртящият момент достига 420 Нм. Спринтът от място до 100 км/ч става за под шест секунди.

    Стандартно, тази версия на горещия хеч ще се предлага с подобрена 6-степенна механична скоростна кутия, която има къс ход на лоста. Срещу доплащане пък ще се предлага нов 7-степенен автоматик oт типа хидропреобразувател. За първи път в историята на Focus ST моделът има автоматик като опция.

    Дизеловата модификация се задвижва от 2.0-литров EcoBlue агрегат, който вече познаваме от Edge и обновения Mondeo. Мощността тук е 187 к.с., а въртящият момент достига 400 Нм. И тук изборът на трансмисия се свежда до 6-степенна ръчка и 7-степенен автоматик.

    Стандартното оборудване на версията с EcoBoost мотор включва електронен диференциал с ограничено приплъзване. Подобна функция при дизеловата версия ще играе система, която контролира спирачките в завой.

    За първи път във Focus ST откриваме и различни режими на движение – Slippery/Wet, Normal и Sport. Ще има и Performance пакет, който ще се предлага само за версията с бензинов мотор и ръчна скоростна кутия. Там на разположение ще бъде и още един режим на движение – Track, както и лаунч контрол система.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт