728 x 90

Ford Focus вече с хибридно задвижване и дигитално табло

Ford Focus получи сериозни подобрения за новата си моделна година. Компактният модел на марката ще се предлага с нов мек хибриден мотор, който е идентичен с този в моделите Fiesta и Puma. Става дума за 1.0-литров EcoBoost турбо мотор, подпомаган от интегриран стартер-генератор. Системната мощност е 155 к.с., а обещаният разход на гориво по цикъла

Ford Focus получи сериозни подобрения за новата си моделна година. Компактният модел на марката ще се предлага с нов мек хибриден мотор, който е идентичен с този в моделите Fiesta и Puma.

Става дума за 1.0-литров EcoBoost турбо мотор, подпомаган от интегриран стартер-генератор. Системната мощност е 155 к.с., а обещаният разход на гориво по цикъла WLTP ще бъде 5.1 литра на 100 км.

От фирмата обещават също така и повече ряз при потегляне, като това е следствие на добавената тяга от меката хибридна система с 48-волтова електрическа архитектура. Същият агрегат ще се предлага и с мощност от 125 к.с.


Ford Focus ST на драг: автомат срещу ръчка (видео)


Единствената трансмисия за Focus EcoBoost Hybrid засега е 6-степенна ръчка. Освен с този двигател, моделът ще продължи да се продава и с 1.0 и 1.5 EcoBoost агрегати, както и с 1.5 и 2.0 дизели.

Друга голяма новост е добавянето на изцяло дигитално инструментно табло за Focus. Дисплейът е подобен на този в новата Kuga, като ще предлага различни режими на работа и множество опции за индивидуализация.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт