След месеци на спекулации, тийзъри и шпионски снимки, дуото Porsche 718 Cayman GT4 и 718 Spyder направи своя официален дебют. За изненада на всички, задвижването е поверено не на 4.0-литровия мотор от 911 GT3, а нов 6-цилиндров боксерен агрегат. Въпросният двигател има близо 415 к.с., които са достатъчни за спринт от място до 100 км/ч за
След месеци на спекулации, тийзъри и шпионски снимки, дуото Porsche 718 Cayman GT4 и 718 Spyder направи своя официален дебют. За изненада на всички, задвижването е поверено не на 4.0-литровия мотор от 911 GT3, а нов 6-цилиндров боксерен агрегат.
Въпросният двигател има близо 415 к.с., които са достатъчни за спринт от място до 100 км/ч за само 4.4 секунди. Скоростната кутия е 6-степенна ръчна с дълги предавателни числа в помощ на покриването на екологичните стандарти от двата модела.
Въпреки по-високо си тегло, и двата автомобила са по-бързи от своите предшественици. При GТ4 разликата е доста сериозна – близо 10 секунди за обиколка около Нюрбургринг.
И двете машини се движат върху комплект 20-цолови колела с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 с размер 245/35 отпред и 295/30 отзад. Оптимизираният аеродинамичен пакет осигурява с до 50 процента повече притискане към земята при висока скорост.
Продажбите започват през есента.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *