Представиха Škoda Superb IV в София
- Авто новини, От България
- март 8, 2024
Еуратек ООД, официален вносител на Škoda за България, представи в София четвъртото поколение на флагмана Superb. Новият Superb е още по-голям от своя предшественик, въпреки че широчината и междуосието остават непроменени. За лифтбека Skoda обявява увеличение на дължината с 43 мм до 4,91 м. Височината на чешкия модел е нараснала с дванайсет милиметра до 1,48
Прочетете повечеКомпактните чешки модели получават освежен външен вид, актуализирани двигатели, по-всеобхватни функции за безопасност В средата на жизнения цикъл на Scala и Kamiq хората от Škoda Auto обновяват своето успешно продавано компактно дуо. Преработените предни и задни брони, както и по-рязко очертаните основни светлини придават повече спортен привкус на Scala и допринасят за по-отчетливо SUV присъствие
Прочетете повечеИзцяло новото, четвърто поред поколение на флагмана на чешката марка ще излезе на пазара още през тази година. То ще се базира на най-новата версия на модулната платформа MQB и ще има бензинови, дизелови и плъг-ин хибридни задвижвания, а при каросерията отново ще има избор между лифтбек и комби – за разлика от близкия като
Прочетете повечеПроизводството на Skoda 1200 Sedan с изцяло стоманена каросерия започва в Млада Болеслав преди 70 години. Този технологичен напредък проправи пътя за ефективно широкомащабно производство на марката. Освен това каросерията позволява по-просторен интериор, както и подобряване на пасивната безопасност, като същевременно намалява теглото на автомобила. Понтонното тяло на 1200 Sedan е едно от първите в
Прочетете повечеКомпанията Еуратек ООД отпразнува своя 30-годишен юбилей и 30 години успешно сътрудничество с чешкия автомобилен производител Skoda Auto. През тези години Еуратек ООД успя да реализира на българския пазар над 60 000 нови автомобила Skoda, и традиционно нарежда марката в челната тройка по продажби на нови леки автомобили в страната. Качеството на автомобилите, произведени в
Прочетете повечеSkoda ще промени надписите и логотото си през 2023 г. И двете стават по-дигитални и по-„екологични“. В същото време марката инвестира в електрически автомобили. С обявяването на стратегията Next Level, която включва амбициозни цели за продажби и нови електрически модели, Skoda показа и новото си лого. В бъдеще марката ще търси свеж образ: новото лого
Прочетете повече