10 години #STENISKANABALA
- От България
- април 5, 2023
Вече 10 години кампанията #steniskanabala помага на зрелостници без родители да продължат обучението си във ВУЗ и да получат равен шанс в живота. За изминалото време инициативата събра дарения в размер от над 600 000 лева и осигури над 270 стипендии за висше учебно заведение на абитуриенти в неравностойно положение и над 100 финансови поощрения за
Прочетете повечеМото-Пфое повече от 32 години подкрепя активно българскто общество следвайки своята мисия да е добър корпоративен гражданин на България и да допринася за опазване на културното, историческо и природно богатсво и за развитие на обществото ни. През 2023 г се навършавт 25 години от началото на сътрудничеството на Мото-Пфое с НИМ. Това е повече от
Прочетете повечеНа 21.11.2022 г. в Централният офис на Мото-Пфое се проведе заключителното събитие от инициативата „С тениска на бала„ за сезон 2021/22. 13 деца, избрани от Български червен кръст ще получат стипендии, за да продължат своето образование във Висше учебно заведение. В допълнение други 6 студента получават допълнителна стипендия за отличен успех. “Мото-Пфое вече 31 години
Прочетете повечеПрез февруари 2022 година в най-големия автомобилен комплекс в България – този на Мото-Пфое в Люлин, беше завършена най-значимата инвестиция до момента за устойчиво намаляване на въглеродния отпечатък на компанията. На територията на комплекса влезе в действие фотоволтаична инсталация, която ще спести над 3050 тона въглеродни емисии за целия експлоатационен живот на системата. Този пилотен
Прочетете повечеНа 5 април Ford и Мото-Пфое предоставиха лекотоварни автомобили за ползване от дирекция „Аварийна помощ и превенция“ към Столична Община. Ford Courier и Ford Connect се включват в разноса на топъл обяд, медикаменти и продукти от първа необходимост. Автомобилите прие лично кметът на Столична община, г-жа Йорданка Фандъкова, заедно с представители на дирекция „Аварийна помощ
Прочетете повечеВ ситуацията на извънредно положение все повече автомобилни вносители и оторизирани сервизи започват да предлагат и разработват за своите клиенти редица дистанционни услуги. Дълго време собствениците на автомобили са били обвързани с хартиени носители като единствена система за водене на записи относно сервизното обслужване на автомобила, както и от необходимостта от посещение на място за
Прочетете повече