728 x 90

GM: Купувачите на Corvette застаряват, С8 ще промени това

    Година след година купувачите на Chevrolet Corvette застаряват, признаха от GM. Основните купувачи на спортния модел са представители на „бейби бум” поколението, т.е родените от средата на 40-те до средата на 60-те години и това се отнася за най-силните във финансово отношение години на тези хора. Третото поколение на Corvette постигна рекордни продажби през 1977

    Година след година купувачите на Chevrolet Corvette застаряват, признаха от GM. Основните купувачи на спортния модел са представители на „бейби бум” поколението, т.е родените от средата на 40-те до средата на 60-те години и това се отнася за най-силните във финансово отношение години на тези хора. Третото поколение на Corvette постигна рекордни продажби през 1977 година – 42 571 коли, точно заради любовта на представителите на това поколение към модела.

    Сега обаче огромната част от представителите на тази генерация са вече пенсионери, а малцина от тях са запазили възможността си да карат Corvette или пък да отделят пари за такава покупка.

    Но президентът на GM Марк Ройс е уверен, че новият C8 с двигател, разположен пред задния мост, ще успее да осигури на Corvette нови клиенти, без значение от възрастта им.

    Това се базира на факта, че базовата цена на модела ще е под 60 000 долара – ниво, недостижимо за основните пазарни съперници на Corvette в Щатите.

    Пазарните анализатори обаче са по-скоро скептични към тези смели прогнози на GM, тъй като лансирането на С8 съвпада с продължаващия бум на продажби на кросоувъри и SUV модели, които набират все по-голяма популярност и определено са много по-практични от спортните модели, включително и от Corvette.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт