Само преди няколко дни Fiat Chrysler Automobiles и PSA Group официализираха сливането си в една нова голяма компания, която ще заеме четвърто място в света по отношение на продадените автомобили. Отново се повдигнаха въпроси за бъдещето на брандовете от двата производителя и сега отново идва потвърждение, че всички марки остават поне на този етап. Информацията
Само преди няколко дни Fiat Chrysler Automobiles и PSA Group официализираха сливането си в една нова голяма компания, която ще заеме четвърто място в света по отношение на продадените автомобили.
Отново се повдигнаха въпроси за бъдещето на брандовете от двата производителя и сега отново идва потвърждение, че всички марки остават поне на този етап.
Информацията идва не от кого да е, а лично от Карлос Таварес, който ще заема най-високата позиция в новосформирания гигант. В скорошно интервю той коментира, че именно брандовете са най-голямото богатство на компанията.
"Брандовете носят емоцията, историята и страстта. Затова планираме всеки бранд да остане в страната си – италианските в Италия, френските във Франция, американските в САЩ и немските в Германия."
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *